بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت آبان 1401

این “امکان ارتقا” موردی است که ما در معرفی لپ تاپ‌ها در نظر گرفته‌ایم. چون لپ تاپ‌های زیر 15 میلیون کارت گرافیک قوی ندارند، توان گرافیکی آنها محدود است. البته بسیاری از بازی‌های سبک و قدیمی را اجرا می‌کنند، ولی برای اجرای بازی‌های مدرن و سنگین دچار مشکل می‌شوند. برند ایسر؛ لپ تاپ‌های ایسر معمولا تنوع کمتری نسبت به لنوو و ایسوس داردن و بازار آنها در ایران چندان بزرگ نیست. متاسفانه ایسر وضعیت خوبی از نظر میزان خرابی ندارد و چون گارانتی اصلی از طرف شرکت مادر هم وجود ندارد، به خوبی ایسوس پشتیبانی نمی‌شود. لپتاپ مک بوک ایر و مایکروسافت Surface Laptop Studio دو تا از بهترین لپ تاپ های دنیا موجود در بازار ایران هستند.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت آبان 1401 خداحافظی با این نمایشگر سخت است، اما در نهایت دل برای اینکه بتواند به استقامت بیشتر و قیمت پایین‌تر دست پیدا کند، از صفحه نمایش فول اچ دی پلاس در XPS 13 استفاده کرد. ما در این مطلب یک سری از لپ تاپ‌های عالی در این زمینه را بررسی کرده و بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. در این فهرست اطلاعات کاملی از مشخصات فنی دستگاه‌ها نیز ارائه می‌شود.

از ویژگی‌های خوب این لپ تاپ میان رده می‌توانیم به برخورداری از پردازنده گرافیکی MX350 اشاره کنیم. لپ تاپ هواوی مدل MateBook D15-A با داشتن بدنه مقاوم، نازک و سبک وزن، در سال 2020 به عنوان بهترین لپ تاپ جهان شناخته شده که مجهز به یک صفحه نمایشگر باکیفیت است. بدنه این لپ تاپ از جنس آلیای آلومینیوم ساخته شده و به دلیل باریک و ظریف بودن دستگاه، برای انجام کار های روزمره و معمولی توسط کاربر بسیار مناسب است. مدلی از لپ‌تاپ IdeaPad Gaming 3 لنوو که به امکانات گفته‌شده مجهز است، می‌توان با قیمتی حدود ۲۴ میلیون تومان خرید.

این مدل ازنظر حافظه‌ی رم و تنوع درگاه‌ها هیچ تفاوتی با دو مدل قبلی معرفی‌شده نخواهد داشت. همانطور که می‌دانید سری لپ تاپ‌های ROG ایسوس مربوط به قدرتمندترین محصولات این شرکت است و شاید بتوان گفت در لیست بهترین لپ تاپ های دنیا هم حتماً تعدادی از این محصولات حضور دارند. لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G15 GA503RS – AA یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران است و از هر نظر می‌تواند نیازهای کاربر را برطرف کند. کاملاً واضح است که مانند هر کالای دیگری برای خرید لپ تاپ هم، بودجه‌ی اولیه و مقدار سرمایه‌ی شما اولین و مهم‌ترین فاکتور است.

لپ تاپ لنوو مدل 300e یکی از بهترین لپ تاپ برای کلاس های آنلاین

تمام وسایل آشپزخانه جهیزیه، لوازم خانگی برقی ، لپ تاپ استوک و لوازم جانبی و محصولات ضروری هر ایرانی در سبد کالا ژینال وجود دارد. دستگاه پیش رو، بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تیر ۱۴۰۱ است و ما به عنوان گزینه طلایی، خرید آن را توصیه می‌کنیم. سوئیچ‌های کلیک‌های ماوس می‌تواند بازخورد لمسی خوبی در طول استفاده ارائه کند. اگرچه، با دور شدن از گوشه‌های زیرین ترک پد، کلیک‌ها سفت‌تر می‌شوند. قلم همراه نیز با دو دکمه قابل برنامه ریزی است و تا جایی که قلم‌ها به خوبی کار می‌کنند، هنگام استفاده از آن هیچ تاخیر ورودی قابل ملاحضه‌ای نخواهید داشت.

لپ تاپ ایسوس تاف دش F15 FX517ZM

صفحه کلید و تاچ‌پد لپ تاپ خیلی خوب کار می‌کنن و دسترسی خوبی دارن؛ انگشت‌های دست به راحتی به همه دکمه‌ها دسترسی دارن و همه دکمه‌ها خیلی نرم و روان کار می‌کنن. این لپتاپ از بلوتوث و وای‌فای پشتیبانی میکنه و کلا یه پورت USB 3.0 داره که میتونید سایر لوازم رو بهش متصل کنید. لپ تاپ بعدی که میخوام بعنوان بهترین لپ تاپ ایسوس بهتون معرفی کنم، مدل ROG Strix G713RM هست. یکی این که بخواهید با لپ تاپ خود گهگاهی هم بازی‌ کنید و یکی هم این که بسته رشته‌ی مورد نظر خود بخواهید از نرم افزاری گرافیکی بهره ببرید.

ما گروه همتاکالج هستیم که در سال 1393 در محوطه‌ی دانشگاه کرج این برند را خلق کردیم تا کسب‌وکار دیگران را در دنیای اینترنت توسعه دهیم. هدف ما آنلاین کردن کسب‌وکار شما و توسعه‌ی آن در دنیای لپ تاپ برای دانشجویان پزشکی اینترنت است. از طرفی تمام پردازندۀ‌های این شرکت در نسل‌های مختلف ارائه می‌شوند. که هرچقدر پردازندۀ جدیدتری تهیه کنید قدرت پردازش شما افزایش می‌یابد.

  • اگر به دنبال خرید لب تاب حرفه ای برای انجام کارهای گرافیکی هستید و بیشتر از 30 میلیون تومان نمی توانید هزینه کنید ، بهترین لپ تاپ اچ پی Pavilion 15-dk0056wm بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان است.
  • بنابراین، بررسی ویژگی های اضافی فراتر از عملکرد گیمینگ لپ تاپ شما، تطبیق پذیری و ارزش پول پرداختی را بهبود می بخشد.
  • در این مقالۀ مهم‌ترین مواردی که در انتخاب یک لپ‌تاپ برای طراحی سایت و برنامه‌نویسی باید ملاک قرار دهید را بررسی می‌کنیم.
  • دنیاگیری کرونا و ترویج فرهنگ دورکاری باعث شد تا نام کامپیوترهای شخصی بار دیگر بر سر زبان‌ها بیافتد؛ اما در این میان، تب‌وتاب استخراج رمزارزها، قیمت قطعات کامپیوتر به‌ویژه کارت‌های گرافیک را به اوج آسمان‌ها رساند.
  • اینتل و پردازنده گرافیکی مجتمع Iris Xe اینتل است که در محصولی با این ابعاد و قابلیت حمل‌پذیری بالا بسیار کمیاب است و به کاربران اجازه می‌دهد تمام نرم افزارهای مهندسی را روی آن اجرا کنند.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی