بهترین لپ تاپ های دانشجویی و ارزان قیمت 2022 در بازار ایران زومیت

این لپ تاپ همه منظوره بیش‌تر از هر محصول دیگری انعطاف پذیر عمل کرده است و برای هر رده کاری می‌توانید از آن استفاده کنید. به مرور با برخی از ایرادات لپ تاپ هم هماهنگ خواهید شد و رفته رفته رضایت شما از این دستگاه بیشتر می‌شود. ابعاد لپ تاپ هم به ۱۳.۶ در ۹.۱ در ۰.۷ اینچ می‌رسد و کاملا می‌توانید به آن اعتماد کنید. این لپ تاپ زیبا از دور بسیار نازک‌تر دیده می‌شود و هنگام حمل در کیف اختصاصی یا کوله پشتی خود حس خوبی خواهید داشت.

بهترین لپ تاپ‌ برای رندرینگ یا رندر گرفتن، می‌تواند بهترین لپ تاپ برای هر کاری… پردازنده Core i5 و ۲ گیگابایت گرافیک مجزا، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD باشد تا بتواند فعالیت‌های مورد نظر خود در ارتباط با رشته کامپیوتر را انجام دهند. پردازنده Core i5 عملکرد پردازنده و پرفورمنس بیشتری را نسبت به i3 به شما می دهد، در حالی که Core i3 ارزان‌تر بوده و نیاز به بودجه کمتری هم دارد. همچنین مصرف برق پردازنده Core i3 کم بوده و باعث می‌شود لپ تاپ شما عمر باتری بالایی داشته باشد.

۱ ترابایت HDD و ۲۵۶ گیگابایت SSD / رم ۸ گیگابایت / AMD ATHLON – 3020E / حافظه‌ی گرافیکی RADEON RX VEGA 2

سی پی یو به کار رفته در این دستگاه از نوع i3 نسل ۱۱ است و برای پردازش فعالیت حسابداری عالی عمل می‌کند. حافظه داخلی آن از نوع هیبرید است و دارای ۲۵۶ گیگ SSD و ۱ ترابایت حافظه مکانیکی است. حافظه رم دستگاه ۴ DDR4 3200MHz4 گیگابایت بوده و قابلیت ارتقاء دارد. اگر دانشجو هستیم چه لپ تاپی بخریم؟ برای خریدن لپ تاپ دانشجویی چی رو پیشنهاد می‌دهید؟ من دانشجو هستم، لپ تاپ مناسب من کدام است؟ این ها تماما سوالاتی هستند که امروزه مدام از ما پرسیده https://www.asilbekharid.com/ می‌شوند. قصد داریم در این مقاله کامل 4000 کلمه ای شما را برای خرید لپ تاپ دانشجویی راهنمایی کنیم.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی و ارزان قیمت 2022 در بازار ایران زومیت همچنین، قاب چهار لبه InfinityEdge یکی از بالاترین وضوح نمایشگرهای موجود در بازار را ممکن کرده است، که اکنون با فناوری OLED فوق العاده برای کسانی که به عمر باتری طولانی نیاز دارند، ارائه می‌شود. نمایشگر ۱۳.۳ اینچی این دستگاه از نوع IPS است و با وضوح QHD از نظر کیفیت، وضوح، روشنایی و شفافیت عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. مشتری گرامی ما به شما 7 روز فرصت تست لپتاپ استوک رو می‌دهیم تا با خیال راحت از خرید خود مطمئن شوید. تراشه TPM 2.0 در لپ‌تاپ ThinkPad از اطلاعات شما و کلیه اسناد تجاری و مالی ذخیره‌شده بر روی هارددیسک محافظت می‌کند. اجزای سیستم به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که در برابر هرگونه خرابی، مانند برنامه‌های مخرب، داده‌های پیچیده و حتی قطرات آب مقاومت کنند.

  • در واقع سخت افزار این لپ تاپ به نسبت بازه‌ی قیمتی آن قطعا مناسب است.
  • که با کیفیت ساخت عالی و کانفیگ بروز برای تمام امور دانشجویی و دانش آموزی مناسب است.
  • اگر هم که شما در رشته هایی همانند گرافیک یا معماری تحصیل می‌کنید و در کار خود نیاز به اجرای نرم افزار های گرافیکی یا 3D دارید اولین اصلی که باید به آن توجه کنید قدرت کارت گرافیک است.
  • همچنین مصرف برق پردازنده Core i3 کم بوده و باعث می‌شود لپ تاپ شما عمر باتری بالایی داشته باشد.
  • مک بوک ایر 2020 اپل تنها 12.9 کیلوگرم وزن و 16 میلی متر ضخامت دارد و بدنه‌ی آن تمام فلزی است و کیفیت ساخت بالای آن را به محض لمس دستگاه متوجه خواهید شد.
در واقع همه چیز مربوط به پردازنده Ryzen U داخل این دستگاه است، که در عملکرد خام می‌تواند نسخه‌های اینتل خود را شکست دهد. صفحه کلید Swift 3 نیز به لطف بازخوردهای فنری، تایپ کردن بسیار راحتی را ارائه می‌دهد. همچنین برای ورود سریع، یک خواننده اثر انگشت روی شاسی ساخته شده از آلومینیوم و منیزیم، دریافت می‌کنید.

در بازه قیمتی 10 تا 20 میلیون لنوو و ایسوس بهترین مارک ها هستند و از 20 میلیون به بالا می توان از هر برندی گزینه خوبی مشاهده کرد. تقریبا تمام لپ تاپ‌های معمولی بازار را می‌توان به عنوان لپ تاپ قابل استفاده توسط دانشجویان طبقه بندی کرد و عملا مسئله اصلی در انتخاب لپ تاپ مناسب، شناخت نیازهای شخصی و بودجه هر فرد است. پس، قبل از اینکه به دنبال قیمت مدل‌های مختلف بروید بهتر است نیازهای خود را بشناسید. در این مطلب موارد مهم مرتبط با لپ تاپ دانشجویی بیان شده که قطعا به شما در انتخاب صحیح کمک خواهد کرد. اگر هر کدام از این دو مورد برای شما مهم باشد بهتر است لپ تاپی انتخاب کنید که مجهز به کارت گرافیک مستقل و حافظه گرافیکی اختصاصی باشد.

راهنمای خرید لپ تاپ برنامه نویسی

که با کیفیت ساخت عالی و کانفیگ بروز برای تمام امور دانشجویی و دانش آموزی مناسب است. این لپ تاپ با پردازنده نسل 12 و i7 و همچنین گرافیک RTX 3070 برای بسیاری از امور دانشجویی و مهندسی عملکرد فوق العاده ای ارائه می کند. نمایشگر 300 هرتزی از نوع FHD IPS برای کلیه بازی های رقابتی و امور حرفه ای مناسب است.

بهترین لپ‌تاپ دانشجویی تا ۸ میلیون تومان

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی