بهترین دکوراسیون برای مغازه بوتیک چیست؟

این شرکت با استفاده از مهندسان توانمند در زمینه طراحی توانسته است پروژه های بسیاری را در صنعت ساختمان طراحی کند. گروه فنی مهندسی آچیلان دکور از سال ۱۳۹۰ با استفاده از مهندسان با تجربه در زمینه طراحی توانسته است در صنعت ساخت و ساز به شهرت چشمگیری دست پیدا کند. اما وقتی موقعیتی به ایجاد و استفاده از فناوری در طراحی ویترین نیاز داره، راهی عالی برای افزایش جذابیت ، افزایش تجربه خرید و افزایش میزان ارتباط و فروش آنلاین هست. این محصولات بسیار کاربردی و عالی می باشند و نمای مغازه شما را بهتر می کنند استفاده از این شیشه ها باعث می شود جذابیت فراوانی را برای مغازه شما به همراه داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم مفصلا درباره اصول طراحی نمای بیرونی کافی شاپ با شما صحبت کنیم. اصول طراحی نمای بیرونی کافی شاپ چیست؟ برای طراحی نمای بیرونی کافی شاپ بهتر است از رنگ های تیز استفاده کنید و هارمونی رنگ نیز رعایت شود. بهترین راه برای ایجاد تأثیر ماندگار، غرق شدن در یک محیط با ایده های خاص است. تغییر رنگ فروشگاه و انتخاب عناصر جانبی مناسب نیز امکان ایجاد تغییرات مورد نیاز را فراهم می کند. قفسه بندی مغازه نیز اصلی مهم در طراحی داخلی مغازه کوچک است و شما می توانید بخشی از دیوار مغازه را قفسه بندی نمایید و اجناس و کالاها را درون قفسه ها با نظم و ترتیب بچینید. متریال ها از انواع گوناگونی تشکیل شده اند که این متریال ها دارای قیمت و مقاومت های متفاوتی می باشند.

این شرکت زیبا ترین فضا ها را بر اساس سلیقه شما اجرا می کند. مطالعه این ده نکته مهم به شما کمک می کند یک راهکار درست در طراحی ویترین و دکور مغازه یا هر نوع فضای تجاری در پیش بگیرید و بدون انجام هزینه های غیرضروری و هنگفت، یک طراحی جذاب با میزان بازدهی بالاتر و موثر در افزایش مشتری و فروش برای فروشگاه تان داشته باشید. برای آویختن روسری های ابریشمی باید از گیره استفاده کنید تا روسری ها از روی رخت آویز سر نخورند. برخی از شهر ها بسیار آلوده هستند و پنجره های آنها باید به گونهای باشد که درصد آلودگی را کم کند در این صورت طراحان حرفهای این مشکل را حل کردهاند و از پنجره های بازشو بسیار مناسبی استفاده کردند تا از این طریق بتوانند از وجود آلودگی به درون ساختمان جلوگیری نمایند.

هر کدام از مغازه ها این حس ها را به نحوی بدست می آورند. درست مثل عکاسان که یک فریم رو به بهترین شکل ممکن قابندی و ترکیب بندی می کنند، طراحی ویترین ها هم باید مثل عکس عمل کنه که بهترین تصویر از فروشگاه رو در بدو ورود به نمایش در بیاره. در حالی که برخی از فروشندگان از روی ویترین فروشگاه خیلی سرمایه گذاری می کنند و بهترین اجناس رو داخل اون چیدمان می کنند، اما سیاست کاری برخی از فروشندگان ایجاب می کنه که ویترین رو به صورت رمزآلود طراحی کنند تا خریدار ترغیت بشه تا داخل فروشگاه بیاد. اغلب ، مشتری می تونه از پنجره های ویترین داخل مغازه رو هم تا حدودی ببینه که این شفافیت نوعی تعامل رو هم ایجاد می کنه. بیشتر فعالیت های این مجموعه در رابطه با کاربری های مسکونی، اداری، تجاری، فرهنگی، تفریحی، اقامتی، درمانی و … در این پست در مورد طراحی فروشگاه لباس بیشتر می خوانید و در پست های بعدی در مورد دیگر فروشگاه ها طرح خواهیم دید.

ویترین ها به طور مرتب به روز می شن تا جدیدترین محصولات موجود در فروشگاه را نشان بدن. در واقع ، نما به عنوان یک تبلیغ برای فروشگاه داخل عمل می کنه و تابلوها و سطوح شیشه ای نما، با هدف نمایش بیشتر ساخته و پرداخته می شن. ویترین همان عاملی است که می تواند تعین کند مشتری به داخل مغازه شما خواهد آمد یا خیر. در حقیقت ویترین به مغازه امتداد می یابد و بخش زیادی از فضای فروشگاه رو تحت تاثیر قرار می ده . امروزه در طراحی اصول های بسیار زیادی وجود دارد افراد با رعایت این اصول می توانند زیباسازی بسیار فراوانی را انجام دهند. طراحی این قسمت می تونه به شکل نمایش ویژگی یا رویداد تبلیغاتی از جمله چشیدن غذا ، نمونه های رایگان ، آماده سازی یا اسپری های عطر باشه. ویترینی که خیلی روشن تر از حد معمول طراحی بشه در چشم افراد می تونه کور رنگی ایجاد کنه، مردم نمی تونن محصولات نمایش داده شده را ببینند و نسبت به طراحی داخلی فروشگاه هم احساس مساعدی نخواهند داشت. بسته به پیچیدگی های سایت ، ممکن است ترجیح داده بشه که از یک معمار یا نقشه بردار برای انجام این کار استفاده بشه.

ترکیبی از این جذابیت بصری به علاوه جنس عالی و با کیفیت تبدیل به یک محصول ماندگار و برند قابل قبول برای سال های طولانی می شود که فروش و پیشرفت تجاری شما را تضمین می کند. در واقع اگر شما میخواهید مغازه خود را نما سازی کنید و آن را به یک نمای مدرن تبدیل کنید، انتخاب نمای شیشه ای می تواند برای شما بهترین گزینه باشد. دراین قسمت تصاویری از طراحی و بازسازی مغازه بدلیجات و سنگ های قیمتی آلتونیکا واقع در مجتمع کوثر اصفهان را مشاهده می کنید. بر چسب های وینیلی چسبناک است و می توان آن را به راحتی جدا کرد. امروزه راه اندازی مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی فکر خوبی در بازار نسبت به سایر کسب و کارها است.می توان با در نظر داشتن چند نکته ساده، ولی مهم و کاربردی، به پیشرفت چشمگیری در فروشگاه داری لوازم و آرایشی، حتی در مقیاس های کسب و کارهای کوچک رسید. رنگ های شاد و تیز برای کافی شاپ بسیار موثر خواهد بود، زیرا حواس مخاطبین و افراد حاضر در محل را به خود جلب می کند. چشم نوازی تابلوها به منزله شناخت بیشتر کافی شاپ شما و جذب مخاطبینی بیشتر خواهد بود. پس باید به این نکته توجه کرد که برای فروش بیشتر باید به طراحی مغازه دکوراسیون داخلی آن توجه زیادی داشت.

برنامه ای از تصاویر دیجیتالی هنرمند اسپانیایی ، ایگناسی مونرال که در غالب طراحی ویترین به نمایش درمیاد نمونه ی خوبی از طراحی ویترین های دیجیتال هست. طراحی ویترین و حوزه ی نمایش کالا در این قسمت بسیار مهم هست چون با ارتفاع و زاویه دید مشتریان ارتباط مستقیم داره. این شرکت با طراحی های منحصر به فرد خود می تواند مولفه های یک زندگی ایرانی را به صورت مدرن برای شما ایجاد کند. حتی محصولی که شما قصد ارائه و فروش آن را دارید، به طور مستقیم تحت تأثیر رنگ فضای داخلی فروشگاه قرار می گیرد؛ از این رو برای جذب و تحت تأثیر قرار دادن مشتریان در ابتدا و همزمان با طراحی داخلی باید انتخاب رنگ مناسب را در نظر داشته و متناسب با نوع فروشگاه، مشتریان و همچنین نوع محصولی که ارائه خواهید داد، بهترین رنگ ها را برای دیوارها و سایر بخش های مغازه انتخاب کنید. بهتر است در طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه از انواع رنگ هایی استفاده شود که مورد علاقه خانم ها است و علاوه بر این انتخاب دکور و چیدمان پوشاک در قفسه ها و یا مکان هایی که برای قرار دادن انواع پوشاک در نظر گرفته شده از اهمیت زیادی برخوردار است.

همینطور یک ورودی مناسب که مشتری ها را از روی کنجکاوی به داخل مغازه بکشاند. پیشنهاد ما به شما این است به جای دیوار هایی که فضای داخل مغازه را کاملا کور می کند؛ بسته به موقعیت مغازه یک دیوار را کاملا برداشته و جای آن شیشیه قرر دهید. افرادی که سخت پسند هستند، نیز می توانند این محصولات دکوراسیون داخلی مغازه لوازم آرایشی بهداشتی را انتخاب کنند. برای مثال اگر شما فروشنده جنس خاصی هستید یا رنگهای خاصی را همواره برای اجناس دارید دیوار تان را نیز متناسب با آن دیزاین و رنگ آمیزی کنید. روسری ها چه در قفسه ها، چه در رگال ها و یا در دیوار های مغازه به نمایش درآیند، این نکات به شما کمک می کنند تا آن ها را مرتب و مرتب نگه دارید. چند میز رستورانی محکم، رومیزی های متنوع و صندلی های چوبی ساده تمام آن چیزی است که برای تزیین موثر فضای خود با صندلی نیاز دارید. در موارد زیادی از پروژه های طراحی دکوراسیون مغازه در تبریز دیده می شود که بازدیدکننده در بدو ورود به فروشگاه دچار سردرگمی و تداخل می شود که شدیدا تاثیر منفی روی فروش مغازه میگذارد. اگر برای انتخاب رنگ دچار سردرگمی هستید و نمی دانید از چه رنگ هایی باید استفاده کنید، توصیه می کنیم حتما از طراحان دکوراسیون کمک بگیرید.

برخی از قسمتهای مغازه را با استفاده از پردههای تمام قد تزیین کنید تا فضا با قیمت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کم، تزیین دو چندان نشان داده شود. ویترین های سنتی جواهرات گران قیمت نمونه خوبی از این امر است. لیست قیمت طراحی نمای مغازه در این مرکز بسیار مناسب است. فقط به اطلاعات این مقاله بسنده نکرده و برندی معتبر را برای طراحی نمای داخلی منازل خود انتخاب کنید. اگر رنگ مات انتخاب می کنید باز باید توجه داشته باشید تمیزی آن کاملا به چشم بیاید. رنگ: انتخاب رنگ مناسب به تنظیم خلق و خو و احساسات کمک می کند. سقف نیز مانند کفپوش بخش دیگری از طراحی داخلی است که میتواند طرحی بدعت گذارانه در خلق سطوح -مواد-رنگ و …

این یعنی ، از راه نرسیده، انتظار تبدیل شدن به یک کسب و کار پر رونق و خاص را نداشته باشید و در تلاش برای ایده برداری از الگوهای کسب و کاری که قدمت زیادی دارند، نباشید. در واقع تیم طراحی ویترین تبدیل به هنرمندانی می شن که از نور ، رنگ و موادی استفاده می کنه که یا از جنس محصول هست یا کمک می کنه که محصول بهتر از چیزی که هست به چشم بیاد. ویترین های دیجیتال، برای به اشتراک گذاری اطلاعات هدفمند ، سرگرمی ، تجارت و پیام های تبلیغاتی استفاده می شن. این شرکت کلیه فعالیت های طـراحـی داخلی، نـظـارت بر پروژه، اجـرای پروژه، بازسازی را با بالاترین کیفیت برای شما انجام می دهد. هم طراحی دکور و هم نمای مغازه که در اصل همان طراحی نمای ساختمان محسوب میشود، هر دو تاثیر چشم گیری روی افزایش فروش شما خواهد داشت، هلدینگ ساختمانی سپنتا در این مقاله به بیان نکته های طراحی مغازه می پردازد که با رعایت این نکته ها می توانید فروش خود را افزایش دهید، با ما همراه باشید. اندازه های زیاد بزرگ برای فونت های نوشتاری در ویترین ها باعث ناخوانا شدن و عدم تاثیرگذاری مطلوب می شه.

این کار ممکنه برای بررسی ابعاد نقشه هایی باشه که تولید شده یا به منظور تولید نقشه های جدید تهیه بشه. گاهی اوقات ممکنه که با رویکرد حفظ محیط زیست و امکان ایجاد حداقل تغییرات ممکن در نمای فروشگاه، سعی بشه که متریال ها و طراحی های موجود تا حد ممکن حفظ بشه. در طراحی داخلی فروشگاه های بزرگتر به بخش ورودی بهای بیشتری داده می شه چون حجم افرادی که به فضا وارد یا از اون خارج می شن بیشتره و در نتیجه، افراد در موقع ورود به فضا یا خروج از اون ممکنه به بحث و گفت و گو بایستند. می شه شیشه های ورودی مغازه رو در برخی جاها به صورت مات شده طراحی کرد تا افراد به شیشه برخورد نکنند اما بسیاری از مغازه داران چسباندن برجسب های گرافیکی رو ترجیح می دن که بتونن در فصل ها و مناسبت های مختلف تغییرش بدن.

اما صرف نظر از بودجه ، ویترین فروشگاه ها باید جذاب ، الهام بخش و انگیزه دهنده باشه. بهتر است مواد از نظر جنسیت دسته بندی شوند. اگر ابعاد فروشگاه یا مغازه بزرگ باشد، باید این سیرکولاسیون را به گونه ای تعریف کنید تا مشتریان از یک طرف وارد شده، به راحتی در کل فضا بچرخند و سپس خارج شوند. در این مقاله سعی داریم که به بررسی نکات مورد توجه در انواع دکوراسیون فروشگاهی بپردازیم. هنگام برنامه ریزی برای موفقیت طراحی خود، نکات گفته شده را در نظر داشته باشید. چرا که در چیدمان این محیط، باید سلیقهی افراد زیادی را در نظر بگیرید و با توجه به آن ها، یک طراحی کلی را برای مغازهی خود انتخاب کنید. در طراحی ویترین بوتیک مردانه ابتدا باید بتوانید سبک کلی کار و مشتریان هدف را مشخص نمایید. برای این کار می توانید قفسه ها را در سطوح مختلفی نصب کنید.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی