برای چند درس کنکور میتوانیم فیلم آموزشی یا کلاس آنلاین تهیه کنیم؟

این کتاب دربردارنده ی فارسی دهم، یازدهم و دوازدهم بوده و به صورت درس به درس و پایه به پایه تالیف شده است. کتاب ادبیات فارسی جامع کنکور میکرو گاج از سری کتابهای میکرو طبقه بندی ویژه کنکور شامل ادبیات فارسی دهم یازدهم و دوازدهم ویژه کلیه رشته ها نوشته امیر نجات شجاعی و مهدی نظری در انتشارات گاج تالیف و منتشر شده است. مجموعه فارسی جامع میکرو به صورت دو جلدی برای رشته ریاضی ، تجربی و انسانی منتشر میگردد. کتاب عربی جامع کنکور مرشد مبتکران، یک کتاب جامع و مناسب برای سه پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم می باشد. این کتاب شامل درسنامه های جامع و کامل ، تست های تالیفی و کنکوری فراوان و آزمون های جمع بندی می باشد. بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری، علاوه بر شرکت در یکی از کنکور گروه های آزمایشی نظری، می توانند در کنکور زبان اختصاصی نیز شرکت کنند. این نکات، نکات مهمی هستند که در تست زنی بسیار به شما کمک خواهند کرد و سرعت عملتان در پاسخ دهی به تست را به مراتب افزایش می دهند.

انتشارات کارنامه از معدود انتشاراتی است که توجه ویژهای به کتابهای تخصصی و عمومی رشته هنر داشته است و با تألیف چندین کتاب در این زمینه از بهترین منابع کنکور هنر محسوب میشود. دفترچه تخصصی یا دفترچه شماره 2 کنکور تجربی شامل 5 درس است. بدون شک یکی از مهمترین درسهای گروه تجربی، درس زیست شناسی است. ریاضی یکی از مهمترین درسهای گروه تجربی است که داوطلبان باید توجه خاصی به این درس داشته باشند. داوطلبان و دانشآموزان گروه تجربی باید با توجه به شرایط زیر به سوالات در کنکور تجربی پاسخ دهند. دانشآموزان و داوطلبان گروه تجربی باید به 4 درس در دفترچه عمومی پاسخ دهند. داوطلبان و دانشآموزان گروه تجربی باید به سوالات کنکور تجربی برای درسهای زمین شناسی، ریاضی، زیست شناسی، فیزیک و شیمی پاسخ دهند. دفترچه اختصاصی رشته تجربی شامل پنج درس زمین شناسی ، ریاضی ، زیست شناسی ، فیزیک و شیمی می باشد که مجموعا دارای ۱۷۰ سوال می باشد که داوطلبان می بایست در مدت ۱۷۵ دقیقه به این سوالات پاسخ دهند . اولین درسی که در کنکور با آن مواجه خواهید شد درس ادبیات می باشد.

این مقاله میانگین درصد کنکور تجربی 1400 را با نقل قول مستقیم از سایت پیک سنجش می باشد. رشته تجربی یکی از پرمتقاضی ترین گروه های آزمایشی است که متقاضیان زیادی جهت تحصیل در رشته های کنکور تجربی با هم به رقابت می پردازند اما دستیابی به رتبه های بالای کنکور تجربی بسیار سخت و رقابتی است. کنکور آسان است می تواند شما را در مسیر رتبه برتر شدن یاری کند، داشتن اساتیدی حرفهای که به شیوه برگزاری کنکور های سراسری سال های اخیر آشنا باشند و به داوطلب کمک کنند که با تسلط کامل در مسیر کنکور سراسری قدم بگذارد. معمولا یک ماه و نیم پس از انتخاب رشته کنکور، نتایج نهایی آن از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می گردد و داوطلبان می بایست اقدامات لازم را جهت ثبت نام در دانشگاه محل قبولی به انجام برسانند. قبولی در آزمون کنکور و رشته و دانشگاه مورد نظر، رویای بسیاری از افرادیه که قصد شرکت در این آزمون سرنوشتساز رو دارن.

آخرین درس در دفترچه تخصصی برای داوطلبان گروه ریاضی درس شیمی است. بسته به زبان انتخابی شما در زمان ثبت نام این دفترچه شامل سوالات تخصصی زبان انگلیسی یا فرانسه یا آلمانی یا … درس ریاضی در زیرگروه 4 ضریب بالایی دارد و داوطلبان باید با ضریب 4 به سوالات این درس در کنکور پاسخ دهند. داوطلبان گروه تجربی باید به 30 سوال ریاضی در مدت زمان 47 دقیقه پاسخ دهند. این پکیج تمامی دروس عمومی و تخصصی گروه تجربی را در اختیار داوطلبان قرار میدهد. ضرایب درسهای تخصصی برای هر زیر گروه در کنکور تجربی متفاوت است. درس تخصصی زمین شناسی تنها برای داوطلبانی اهمیت دارد که به دنبال قبولی در رشتههای زیر گروه 3 تجربی هستند. منابع عربی کنکور با توجه به اینکه درس عربی اهمیت بسیار زیادی در رشته انسانی و دروس عمومی رشته های ریاضی و تجربی دارد، در ادامه به بررسی و معرفی بهترین منابع عربی میپردازیم.

برخی از داوطلبان مباحث آسان را به طور کلی از برنامه مطالعاتی خود حذف میکنند. داوطلبانی که به این 4 سوال در کنکور سراسری پاسخ میدهند یک تراز 12 درصدی برای ریاضی تجربی کسب میکنند. بسیاری از منابع کنکوری گاها تعداد فرمولها و تکنیک ها را به جای کاهش و سادگی، افزایش هم میدهند. نمونه برنامه ریزی رایگان این آزمون ها را در جدول های زیر می بینید. در زمان انتخاب رشته فقط مجازید رشته های مربوط به آن گروه آزمایشی که شرکت کرده اید را انتخاب کنید مثلا اگر در کنکور تجربی آزمون داده اید ، نمی توانید در زمان انتخاب رشته ، از گروه ریاضی نیز انتخاب رشته کنید. داوطلبان با استفاده از کتاب های کمک آموزشی در کنار آشنایی با مواد امتحانی کنکور سراسری تجربی 1401 و یک برنامه ریزی درسی منسجم می توانند به نکات مهم کتاب های درسی پی برده و با نحوه طراحی سوال های 4 گزینه ای بیشتر آشنا شوند و رتبه های بالای کنکور تجربی را از آن خود کنند. درس فیزیک دومین درسی است که داوطلبان در گروه ریاضی در دفترچه تخصصی باید به آن پاسخ دهند.

بودجه بندی کنکور یک جدول اطلاعاتی است که به وسیله آن مباحث پراهمیت و کم اهمیت هر درسی مشخص میشود. درس زیست شناسی برای رشتههای زیرگروه 1 و 2 بسیار اهمیت دارد. درس ریاضی برای رشتههای زیر گروه 4 بسیار اهمیت دارد. سازمان های مجازی هم دارای معایبی مثل سازمان های سنتی هستند که نمی توان همه ی آن ها را در این متن جا داد، اما مشخص است که این دوره های آموزشی در دوره اطلاعات و دانش دارای اهمیت زیادی است. در واقع این بخش به ذکر نکاتی می پردازد که معمولا به آن تله ها و دام های آموزشی میگویند.

بودجه بندی دروس کنکور انسانی به صورت جداگانه در سایت قرار دارد. لازم به ذکر است که بخش دکتری تخصصی سایت سنجش، درگاه رسمی مربوط به اطلاع رسانی های کنکور دکتری می باشد. جهت اطلاع از منابع کنکور هنر 97 کلیک نمایید. در نتیجه اگر به تسلط بالایی در این درس داشته باشید، قطعا میتوانید درصد خوبی در این درس به دست آورید و این در صورتی امکان پذیر است که شما با منابع ادبیات کنکور اشنا باشید. لازم است بدانید که هر چه درصد کسب شده داوطلب در دروس ضریب دار یک زیر گروه بیشتر باشد، رتبه و شانس قبولی متقاضی در رشته های مرتباط با آن زیر گروه نیز بالا خواهد بود.

گروه آموزشی اوربیتال با بهرهگیری از بهترین مدرسان حرفهای ، در زمینهی تدریس خصوصی ریاضی ، تدریس خصوصی فیزیک ، تدریس خصوصی شیمی و تدریس خصوصی زیست شناسی فعالیت می نماید . شما می بایست از سوال 1 تا 25 را پاسخ دهید که دارای ضریب ۴ می باشد. هر درس دارای تعداد سوالات متفاوتی است و هر درس زمان مخصوص به خود را دارد. هر ساله سازمان سنجش سوالات آزمون را همراه با کلید سوالات در اختیار عموم قرار می دهد. 3) آیا می توان بر اساس بودجه بندی این مطلب مباحث مطالعاتی را حذف کرد؟ از آن جایی که این مرحله از حساسیت بالایی برخوردار است، لازم است توضیحات کارنامه کنکور را به دقت بررسی کرد و از مشاوره انتخاب رشته کنکور 1401 جهت کسب اطلاعات کامل و بالاتر بردن شانس قبولی استفاده نمود. دفترچه شماره 2 برای داوطلبان گروه ریاضی شامل 135 سوال است که داوطلبان باید در 175 دقیقه به آن پاسخ دهند. دفترچه تخصصی برای داوطلبان گروه ریاضی شامل 3 درس تخصصی است. تعداد سوالات کنکور تجربی برای دفترچه تخصصی 170 سوال است. سوالات دفترچه کنکورهنر به چه صورت است و زمان بندی سوالات به چه شکل است؟

مشاوره و راهنمایی به مسئولان آموزش و پرورش در نحوهی تدوین کتابهای درسی و آموزشی هم از دیگر وظایف فردی است که در رشته علوم تربیتی در گرایش تکنولوژی آموزشی تحصیل کرده است. عربی با توجه به 25 سوالی که در برمی گیرد و از آن جا که هر تست آن هم 4 درصد را بخود اختصاص داده و با توجه به این که این درس حاوی انحراف معیار بالا نیز میباشد، کافی است تا شما با دقت بالا در این درس تست بزنید و با تکنیک ها و نکات آموزشی تست های عربی به خوبی آشنا باشید و این مسئله مستلزم تهیه کتاب های کمک آموزشی مناسب در درس عربی کنکور میباشد. 2) آیا میتوان با توجه به بودجه بندی ریاضی کنکور تجربی برخی از بخشهای آسان را مطالعه نکرد؟

به عنوان یک معلم خصوصی کنکور و با توجه به بازار رقابتیِ این حوزه، باید برای دیده شدن سایت ahmadikonkoor نیز تلاش کنید. بودجه بندی این درس با توجه به کنکور سراسری سال قبل است و تخمین نسبی بر اساس سوالات کنکورهای سال قبل محسوب میشود. خیر , اما کارشناسان و مشاورین خبره کنکور بر اساس میزان تکرار سوالات یک مبحث در کنکورهای سالیان گذشته و با وزن دهی به آخرین سال بودجه بندی کنکور ۱۴۰۱ را منتشر می کنند. گروه هنر یکی از گروه های پنجگانه کنکور سراسری را تشکیل می دهد که به صورت مستقل و با برگذاری آزمون دانشجو جذب می کند. رشته های مدیریت و فقهی و مبانی اسلامی در زیرگروه چهارم رشته های کنکور تجربی جای گرفته اند. 5- فقدان محکومیت مؤثر کیفری و محکومیت ناشی از اقدام علیه امنیت کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران. به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، منصور کبگانیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: با توجه به اظهار نظرها و تعابیر غیر دقیق روزهای اخیر درباره مصوبه سنجش و پذیرش شورای عالی انقلاب فرهنگی، توسط برخی افراد که هیچگونه مسئولیتی در این شورا ندارند، لازم است مطالبی را اعلام نمایم. رئیس جمهور نیز متوجه شده است که این مصوبه مشکلاتی دارد.

مطالب کلی و ضروری قواعد بیان می شود و نکات مربوطه به آن در قالب عنوان نکته نامه ذکر میشود. داوطلبانی که بر اساس علامتگذاری بند ۲۵ تقاضانامه ثبت نام، به سوالات مربوط به معارف غیر اسلام پاسخ می دهند و یا زبان خارجی امتحانی آنان بر اساس علامتگذاری بند ۳۹ تقاضانامه ثبت نام، غیر انگلیسی است، لازم است به ترتیب به سوالات مربوط به ادیان (کلیمی، زرتشتی و مسیحی) و زبان خارجی غیرانگلیسی (فرانسه، آلمانی، ایتالیایی و روسی) که در اختیار آنان قرار داده می شود، پاسخ دهند. مجلس میگوید مراجعانی داشت که از فشار روانی به خود و خانوادههایشان آنهم به دلیل امتحان مجدد سنجش گلایه دارند و خواستار لغو این آزمون است و در سمت دیگر هم سازمان سنجش با تاکید بر قانون و حق داوطلبان، امتحان مجدد از داوطلبان با کارنامه مشکوک را یک اصل ضروری میداند. درسهای زمین شناسی، زیست شناسی، ریاضی، فیزیک، شیمی در دفترچه شماره 2 یا دفترچه تخصصی قرار دارند.

به عبارت دیگر بر اساس سوالات کنکورهای پیشین داوطلبان به وسیله بودجه بندی متوجه میشوند که از هر مبحث چند سوال مطرح شده است. تمامی داوطلبان باید بر اساس منابع نظام جدید به سوالات ریاضی در کنکور تجربی پاسخ دهند. داوطلبان میتوانند با مطالعه تعداد سوالات هر درس در کنکور تجربی نظام جدید اطلاعات دقیقی در مورد هر درس داشته باشند. یکی از مهم ترین مزایای آشنایی با رشته های دانشگاهی مختلف این گروه آزمایشی، کسب اطلاعات کافی پیرامون بازار کار بهترین رشته های تجربی می باشد. لذا داوطلبان این آزمون جهت موفقیت و رسیدن به رتبه مطلوب خود می بایست علاوه بر مطالعه کتب درسی این گروه آزمایشی، از بهترین منابع کنکور و کتاب های کمک آموزشی در کنار برنامه ریزی کنکور نیز استفاده نمایند.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی