اتاق فرار هیجانی و اکشن اسکیپ روم هیجانی و اکشن مجله اتاق فرار | allescape

اتاق فرار هیجانی و اکشن اسکیپ روم هیجانی و اکشن مجله اتاق فرار | allescape

اتاق فرار السا در حال حاضر (اردیبهشت 1401) هزینه ورودی معادل 90 هزار تومان داشته و در آدرس خیابان هنگام، چهار راه استقلال، خیابان استقلال پلاک 406 قرار اسکیپ روم اقتباسی دارد. برای استفاده از این اتاق فرارها، ابتدا باید ژانر مورد علاقه خود را از بین این موارد پیدا نموده و سپس به بازی و ماجراجویی یا حتی وحشت در آن بپردازید. البته قبل از این که سراغ آن ژانر بروید، ابتدا تعداد افراد مورد نظر برای انجام آن بازی را فراهم کنید. برای این منظور می توانید با دوستان خود روزی را هماهنگ کنید که دسته جمعی از این مجموعه ها استفاده کنید.

  • تان به عنوان یک گروه توریستی وارد این کلبه ی ناشناخته شده اید تا از رموز آن.
  • حضور افرادی جهت جذب شما به بازی و ایجاد ترس و وحشت درون شما، یک نیاز است.
  • خب همان طور که می‌دانید، عدد سیزده در بسیاری از فرهنگ‌ها عددی نحس است.

از جمله می‌توان از به کارگیری واقعیت مجازی گرفته و یا حسگرهای حرکتی که باعث شگفتی های غیرمنتظره می شوند، نام برد. استفاده از تجهیزات با تکنولوژی بالا باعث می شود که این تجربه فراگیرتر و جذاب تر شود. این چالش ها اغلب از شرکت‌کنندگان می‌خواهد که از قدرت، چابکی و هماهنگی خود برای تکمیل یک مرحله یا تسک استفاده کنند.

مراکز خرید تهران؛ از مراکز با قیمت مناسب تا لوکس ترین ها

این ایده می‌تواند ترسناک‌ترین اتاق فرار باشد اما برای طراحی آن باید هزینه‌ کنید. اگر به فیلم های پلیسی و جنایی با مضمون قتل یا پیدا کردن سرنخ های مختلف علاقه مند هستید، این موضوع را از دست ندهید. در این بازی ها می توانید حس پلیسی خود را به چالش کشیده و به دل دشمنان بروید. البته این اتاق ها نیز مثل سایر ژانرها کمی با چاشنی وحشت مواجه هستند. تصور کنید ویروس مرگباری سراسر دنیا را فرار گرفته و باعث شده جمعیت کره زمین کمتر از 2 میلیون نفر شود.

به جای یک نویسنده فکر کنید

این بازی تحولی در صنعت اتاق فرار است که به علت پیچیده و طولانی بودن توضیحات این بازی به خواننده پیشنهاد میکنم دررابطه‌با این بازی در فضای اینترنت جست‌وجو و مطالعه کنند. مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان 1394 با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار در قالب یک تیم دو نفره شکل گرفت. در بهار سال 1395، اولین اتاق فرار ایران با نام نجات شهر توسط این مجموعه در عمارت تاریخی دبیر الملک افتتاح شد. در سال 1396 هسته اصلیِ چهارنفره تیم اسکیپ‌روم تشکیل شد و روند توسعه اتاق فرار در تهران و دیگر شهرهای ایران سرعت گرفت. تیم اسکیپ روم دات آی آر، تاکنون بیش از 40 اتاق فرار متفاوت در کشور طراحی و اجرا کرده است.

تخفیف اسکیپ روم (پیشنهاد)

پس از این ماجرا پلیس، لورن مادر جولیا را دستگیر کرده و ماموریت شما در این اتاق فرار تهران از منزل جولیا شروع می شود که باید به صورت مخفیانه وارد منزل لورن شده و مدارک بیگناهی وی را پیدا کنید. اما مراقب باشید خودتان با ارواح خبیصه مواجه نشوید و در زمان 75 دقیقه و بدون اطلاع دادگاه مدارک لازم برای اثبات بی گناهی مادر جولیا را پیدا کنید. بومیان آن منطقه به شما هشدار می دهند که وارد این مکان نشوید. اما چه چیزی باعث ممانعت آن ها از ورود شما می شود، دلیلی است که باید این بازی را تجربه کنید. این مجموعه در آدرس افسریه، اتوبان بسیج، خیابان خاتم الانبیا قرار گرفته و بین 3 تا 11 نفر می توانند با پرداخت هزینه 130 هزار تومانی با شما هم بازی شوند. شما در این راه با مسائل ترسناکی مواجه می شوید که ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی