آموزش گام به گام صرافی کوکوین + از ثبت نام تا کسب درآمد میلیونی

اولین چیزی که باعث شده ایرانیان به سمت این صرافی هجوم بیاورند، برخورد صرافی کوینکس با تحریم علیه ایران است. نویسنده در ادامه، ضمن ارائه مطالب مفیدی درباره کارمزد صرافیها و بایدها و نبایدهای آن، به خبر تحریم شدن ایران از سوی کوینکس اشاره میکند و به طور مستدل نشان میدهد که این خبر جعلی میباشد و در زمانهای دور به مدت محدود نام ایران در لیست تحریمهای کوینکس قرار گرفت که با پیگیری تریدرهای قدیمی نام ایران و چند کشور دیگر از این لیست حذف گردید. صرافی ارز دیجیتال کوینکس “CoinEx” و تاریخچه آن، صرافی”CoinEx” و دلیل محبوبیت بین ایرانیان، کدام را انتخاب کنیم؟ با این حال با توجه محدودیتهای قوانین ایردراپ و سختی پیادهسازی آن، زمان اسنپ شات و مقدار توکن توزیع شده و زمان تخصیص آن به کاربران ممکن است تغییر کند.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال و آشنایی با مفاهیم و تفاوتها و عملکرد آنها. بخش بعدی نیز توضیحات (Remarks) است که اصولاً پرکردن این بخش در فرایند انتقال ارزها از کوکوین به کیف پول ارز دیجیتال ضروری نیست؛ پس در اینجا نیز شما باید آن را خالی بگذارید. این بروز رسانی به مدت ۵ روز طول میکشد و پس از آن دو نماد لونا (قدیم) کلاسیک و لونای جدید بازگشایی میشوند. برای شما منویی باز می شود که باید نماد رمز ارزی که می خواهید را سرچ نمایید، توجه داشته باشید فقط نماد نه چیز دیگر. جزییات: توکن BTMX از این صرافی حذف شده است و روز ۴ خرداد توکن جدید با نماد ASD در این صرافی لیست میشود. در این بخش خواننده مقاله با مفهوم و کارکرد وی پی انهای Kill Switch و مساله «نشت اطلاعات» از مجرای وی پی انها نیز آشنا میشود همچنین در مورد احراز هویت در صرافی بایننس توضیحات کاملی را در مقاله می خوانید.

از زدن تیک اعتماد به دستگاه تا ۳۰ روز آینده به دلایل امنیتی اجتناب کنید. پس از آن، روی ثبت نام (sign up) کلیک کنید، که در بالا و سمت راست صفحه نمایش قرار دارد. پس از ثبت نام در کوینکس، اعمال تنظیمات امنیتی و آشنایی با سطوح کاربری آن، حالا در ادامه آموزش صرافی کوینکس، باید یاد بگیریم که چگونه از آن استفاده کنیم. این روزها مساله بیت کوین و ارزهای دیجیتال، فرا گرفتن روشهای معامله و کسب درامد به صورت دلار در بازارهای مالی جهانی به عنوان جایگزین بورس ایران، فارکس و چگونگی کار با آن و مطالبی از این دست، به شکل روزافزونی به دغدغه بخشی از جامعه تبدیل شده و درحال فراگیر شدن است و طیف گستردهای از علاقه مندان دنبال منابع و مآخذ معتبری برای افزایش اطلاعات و دامنه مهارتهای خود در این زمینهها هستند. مهندس معین شهیدی در ادامه مقاله آموزشی خود با اشاره به این که بایننس یک صرافی معتبر و مورد علاقه تریدرهای حرفهای در دنیا است، به گردش بالای مالی و امنیت این اکسچنج به عنوان فاکتورهای اصلی اعتبار آن اشاره میکند و چگونگی کار کردن با این صرافی را همراه با امنیت بالا تشریح میکند.

سیاستی که صرافی بایننس در این موارد دارد این است که اگر مشخص شود کاربری ایرانی است حساب او را مسدود می کند ولی اجازه برداشت سپرده گذاری شخص را به او می دهد. جزییات: واریز و برداشت رمزارز AGI در تاریخ ۲۶ می (۵ خرداد) متوقف خواهد شد. واریز و برداشت لونا و UST قدیمی ساعت ۱۴:۰۰ به وقت تهران متوقف میشود. معاملات لونا جدید از ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر شنبه (۲۸ می) به وقت تهران در صرافی کوکوین آغاز شده است و قیمت لونا جدید در زمان نگارش خبر در این صرافی ۶.۸۴ دلار است. همچنین پس از تکمیل ایردراپ، بازار لونا کلاسیک و لونا جدید دوباره باز شده و معاملات آن امکانپذیر میشود. با توجه به راهاندازی شبکه ترا ۲.۰ در روزهای آینده، بسیاری از کاربران ایرانی که از قبل از سقوط ترا، رمز ارز LUNA و UST داشتهاند، در خصوص لیست شدن LUNA جدید در صرافیها و تبدیل لونا قدیم به جدید، یا دریافت ایردراپ آن در صرافیها سوال دارند.

با وجود این مشاهده میکنیم که صرافیهایی نرخ را پایین آوردهاند و حتی تا زیر 0.1 % هم کارمزد میگیرند. اما توجه داشته باشید که امکان احراز هویت برای ایرانیها وجود ندارد. بدین صورت که شما میتوانید یک بیتکوین را با بیتکوین دیگری معاوضه کنید اما در ان اف تی چنین چیزی امکان پذیر نیست و این نکته دقیقا باعث منحصر بفرد شدن آن میشود. ادامه مراحل ثبت نام مشکل نیست و به سادگی انجام میشود. لازم به ذکر است خرید، فروش، واریز و برداشت لونا از امروز ساعت ۱۹:۳۰ به دلیل تغییرات شبکه اصلی و حفظ دارایی مشتریان بسته میشود و تا اطلاع ثانویه امکان خرید، فروش، واریز و برداشت این رمز از میسر نیست.

کاربران می توانند با ملاحظه مقادیر سود، هر دو ارزی را که بهتر بتوانند روی آنها کسب سود داشته باشند و نقدینگی آنها را تامین کنند، در استخر نقدینگی وارد نمایند و از معاملات بخش AMM در صرافی کوینکس سود کسب کنند. حال اگر تمامی مراحل فوق را بهدرستی انجام داده باشید، باید فرایند انتقال شما با موفقیت انجام شده باشد و پس از گذشت دقایقی اندک، ارز انتقالیافته به کیف پول خود را در ولت مقصد مشاهده کنید. حال اینکه اگر پلتفرم ازکارافتاده یا فرایندهای عملیاتی آن مختل شود، این موضوع ممکن است باعث بروز خسارات قابلتوجهی شود. علاوه بر آن ۶۰۰ کاربر اولی که حداقل ۳۰۵ توکن NOAS را به این صرافی واریز کرده باشند مشمول دریافت سهمی از ایردراپ ۲۲۹۰ توکن خواهند بود. جزییات: کاربران میتوانند تا تاریخ ۱ ژوئن (۱۱ خرداد) در این رای گیری شرکت کنند و در ایردراپ ۴۰۰۰ از این توکن سهیم باشند.

همچنین رمز ارز UST قدیمی به UST Classic تغییر نام پیدا کرده است و هم اکنون با نماد USTC خرید و فروش و واریز و برداشت آن در دسترس کاربران است. صرافی کوینکس اعلام کرد از مهاجرت لونا پشتیبانی میکند و سرویس معامله لونا قدیمی و UST را به حالت تعلیق در میآورد. بررسی صرافی کوینکس را با ارزیابی کارمزد معاملاتی در این صرافی ادامه میدهیم. از این تاریخ واریز و برداشت توکن ASD امکان پذیر خواهد بود و معاملات آن با توجه به تعداد محدود توکنهای جدید در دسترس خواهد بود. محدودیت برداشت پول در کوینکس چی میزان میباشد؟ کارمزد در صرافی کوینکس چقدر است؟ کوکوین در خصوص ایردراپ LUNA به هولدرهای این رمزارز در صرافی، در حال مذاکره و بررسی جزییات فنی کار با تیم ترا است.

در صورت نیاز به انتقال و یا معامله لونا لطفا تا قبل از ساعت ۲۳:۳۰ امشب اقدام نمایید. اخبار مرتبط با شبکه جدید Terra را میتوانید در خبر «رصد اخبار اکوسیستم ترا» مطالعه نمایید. کاربران ایرانی صرافی کوینکس توجه داشته باشند با توجه به اینکه این صرافی احراز هویت را برای کاربران ایرانی انجام میدهد، با این حال کشور ایران در لیست IFAC قرار دارد و هیچ سازمانی به صورت قانونی اجازه خدمات دهی به کاربران ایرانی را ندارد؛ لذا احتمال از دست رفتن سرمایه کاربران در این صرافی وجود دارد. همچنین اگر در اطلاعیههای زیر، نام صرافی که از آن استفاده میکنید وجود ندارد، میتوانید در بخش نظرات سوال خود را مطرح کنید تا در صورت بهروزرسانی این پست، اطلاعیههای آن صرافی نیز پیگیری شود. این پلتفرم ها به کاربران این امکان را می دهند که با مشارکت در آن ها مقداری توکن به دست بیاورید و روی آن ها سرمایه گذاری کنید.

جزییات: تمام کاربرانی که در این مدت در این صرافی ثبت نام کنند و حجم معاملات آنها در بازارهای اسپات و مارجین به حداقل ۶۰۰ توکن HARD برسد، مشمول دریافت پاداش از استخری به ارزش ۵۰۰۰ دلار از توکن iranarzdigital HARD خواهند بود. LUNA و نیز پیچیدگی مدل ایردراپ امکان توزیع توکن ها جدید از طریق اوکی اکسچنج میسر نیست؛ برای دریافت ایردراپ توکن های جدید LUNA، توکنهای لونا و UST خود را به کیف پول ترا (Terra Station Wallet) برداشت بزنید. واریز و برداشت LUNA و UST به حالت تعلیق درآمده است و بازارهای LUNA/USDT و UST/USDT از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران به حالت تعلیق درمیآیند. معاملات این جفتها از ساعت ۵:۱۰ بعد از ظهر شنبه (۲۸ می) به وقت تهران فعال شده است. کاربران پیشرفته و متوسط می توانند با معامله موقعیتی بسیار بزرگتر از سرمایه خود با وام گرفتن وجوه ، سود بالقوه خود را افزایش دهند.

کارمزد در صرافی کوینکس چقدر است؟

این صرافی اصالتا متعلق به هنگ کنگ بوده و در لحظه تنظیم این مقاله، بدون احراز هویت تا روزانه ۵ بیت کوین اجازه برداشت می دهد. در ادامه این مقاله، ضمن مقایسه تفصیلی بین دو صرافی مشهور کوینکس و بایننس، با ارئه مستنداتی مانند میزان گردش مالی، میزان بازدید کنندگان، جایگاه جهانی و رتبه الکسای هر کدام به معایب و مزایای هر کدام از این دو برند به صورت کامل اشاره میشود. مهندس معین شهیدی که یکی از تحلیل گران زبده بازارهای بورس و در عین حال متخصص علوم کامپیوتر و امنیت شبکه است در مقالهای با عنوان «استفاده بی خطر از صرافی بانننس Binanee» به نکات آموزنده و بسیار جالبی برای علاقه مندان به حوزه ارزهای دیجیتال اشاره کرده است. نویسنده مقاله که آن را به زبانی ساده و قابل فهم نگاشته است، در مقدمه با اشاره به مساله تحریمها و محدودیت کاربران ایرانی در این زمینه، راه حل استفاده از وی پی ان را مناسب نمیداند و با معرفی کوینکس به عنوان صرافی قابل اعتمادی که بدون وی پی ان میتوان از آن استفاده کرده به مزایای این صرافی میپردازد.

امروز چهارشنبه ۴ خرداد ماه، اطلاعیههای مرتبط با اکسچنجها در خصوص پذیرش شبکه جدید ترا، لیست کردن رمزارز LUNA یا برنامههای احتمالی دیگر صرافیها در مورد توزیع و ایردراپ لونا را در این مطلب به اشتراک میگذاریم. صرافی ایرانی بیت پین در اطلاعیهای اعلام کرد با توجه به اعلام شبکه ترا در خصوص آپدیت رمزارز لونا به نسخه ۲ لونا و احتمال تغییرات در اسمارت کانترکت (قرارداد هوشمند) کوین اصلی این شبکه، به منظور انجام عملیات انتقال و همچنین محافظت از دارایی شما کاربران عزیز؛ خرید، فروش، واریز و برداشت ارز لونا از امروز، ۵ خرداد ماه، غیرفعال میشود. بنا بر اعلام شبکه ترا در خصوص آپدیت رمزارز لونا به نسخه ۲ لونا، به منظور انجام عملیات انتقال و همچنین محافظت از دارایی شما؛ خرید، فروش، واریز و برداشت ارز لونا از امروز، ۵ خرداد ماه، غیرفعال میشود. بازار معاملاتی و همچنین واریز و برداشت لونا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (۵ خرداد ۱۴۰۱) تا اطلاع ثانوی (پایدار شدن شبکه) متوقف خواهد شد.

دلایلی که ممکن است باعث بسته شدن اکانت شما شود. از قسمت بالا سمت راست روی گزینه Account کلیک کرده و بعد با باز شدن منوی اکانت، روی Account Settings کلیک کنید. با انتخابهای گستردهایی در جفتهای معاملاتی به معاملهگران اجازه میدهد تا در سراسر جهان به سرعت و با کمترین هزینه ارزهای خود را مبادله کنند. دلایل ترید نکردن در صرافیهای ایرانی و تحریم صرافیهای ایرانی. وی در ادامه ضمن برشمردن دلایل مختلفی که ممکن است باعث بسته شدن اکانت یک تریدر ایرانی به خاطر استفاده از وی پی ان در بایننس شود، به ارائه راهکارهای لازم در این باره میپردازد و به نکاتی در زمینه امنیت نقل و انتقال در فضای وب پرداخته است.

از موجودی لونا و استیبل کوین ترا (UST) کاربران در صرافی کوکوین، در بلاکهای ۷٬۵۴۴٬۹۱۰ و ۷٬۷۹۰٬۰۰۰ مصادف با ۱۷ اردیبهشت (قبل از حمله) ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران، و ۶ خرداد (پس از حمله) ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت تهران (۱۷:۵۹ روز ۲۶ می به وقت جهانی) اسنپ شات گرفته میشود. واریز و برداشت لونای جدید از ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر شنبه (۲۸ می) به وقت تهران فعال شده است. بر اساس اطلاعیه جدید تیم ترا در توییتر، راهاندازی شبکه ترا ۲ به روز ۲۸ می ساعت ۶ به وقت جهانی (۷ خرداد ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران) موکول شده است. ایردراپ لونا نیز طبق اعلام تیم لونا بر اساس برنامهی ارائه شده انجام میپذیرد. ارز کوکوین با ایجاد مزیت رقابت پذیری ماندگار و اساسی در تیم تحقیق و توسعه قدرتمند خود، توانسته ثبات و کیفیت بالای خود را در سطح جهانی به اثبات برساند. این کارشناس که بیش از یک دهه در این زمینهها فعالیت و تحقیق میکند در یکی از مقاله های جامع خود که از منابع مهم در اینترنت به شمار میرود و ما آن را مورد بررسی قرار دادیم، صرافی بایننس را یکی از بهترین صرافیهای موجود در دنیا برای معامله گران ایرانی معرفی کرده و با توجه به تحریم های صورت گرفته علیه ایران و بسته شدن اکانت ها و دارایی های ایرانیان در این صرافی بزرگ به آموزش نحوه کار به صورت امن با این اکسچنج میپردازد.

صرافی کوکوین اعلام کرد واریز و برداشت لونا و UST با استاندارد ERC20 به حالت تعلیق درآمده است. با ذکر یک مثال این نوع از سفارش را به شما توضیح خواهیم داد. سپس باید کدی که از طریق سایت برای ایمیل شما ارسال می شود را مشاهده و در کادر مشخص، وارد نمایید. ۲۴h Change: برای مشاهده تغییرات و نوسانات ارزهای دیجیتال در هر ۲۴ ساعت باید به این بخش توجه نمایید. 3. کاربران ایرانی میتوانند بدون محدودیت و هر گونه تحریم از خدمات این صرافی استفاده کنند. ۹۳۳، ۹۶۶ قرار داشته باشند هرکدام ۵۰۰ دلار از این توکن دریافت خواهند کرد. در صرافیهای کوینکس و بایننس اشاره کرد. ملاحظه میکنید که کوینکس در این رده بندی شرایط ایدهآلی ندارد و یک صرافی متوسط است. زیربنای سیستم اصلی و حسابداری باعث میشود در شرایط خرابی سخت افزار و حتی بلایای طبیعی، ثبات سیستم برقرار باشد.

قابل ذکر است که سوالاتی توسط علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در مقاله پرسیده شده و پاسخ های کاملی که توسط این کارشناس به سوالات داده شده، قویترین و کاملترین منبع در اینترنت میباشد که شما با خواندن آنها میتوانید به تمامی سوالات بی پاسخ خود رسیده و دانش خود را در مورد ارزهای دیجیتال به طور فزاینده ای افزایش دهید. از ویژگی های این صرافی میتوان به رابط کاربری ساده و عدم تحریم ایرانیان نام برد. کوینکس از تغییر نام رمزارزهای ذکر شده به LUNC و USTC پشتیبانی میکند. استیبل کوین ترا (UST) به USTC تغییر میکند.

در صرافیهای کوینکس و بایننس اشاره کرد.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی