آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin، همه‌چیز درباره صرافی کوکوین مجله بیتستان

سپس کل مقدار موجودی را با کلیک روی دکمه‌ی Confirm به حساب اصلی در صرافی کوکوین منتقل کنید. خب حالا Login Password و Google Verification و همینطور Trading Password را تنظیم و ثبت کردیم. چرا که شماره‌های ایرانی برای صرافی Kucoin ثبت نشده است. اما همانطور که گفتیم مشکلی برای فعالیت کاربران ایرانی در صرافی کوکوین، در حال حاضر وجود ندارد.

پس از تکمیل هر سه کادر در قسمت آبی رنگ، می توانید ارز دیجیتال را برداشت کنید. در باکس اول از شما یک حساب ولت یا کیف پول از شما می‌خواهد. باید به صفحه‌ی وب سایت صرافی ایرانی خود رفته و در آن آدرس را ایجاد کنید. از منوی سمت راست در صرافی نوبیتکس، گزینه‌ی کیف پول من را انتخاب کنید. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد آموزش ثبت نام کوکوین لطفا به بازدید از وب سایت ما. در قسمت سرچ کوین‌های دیجیتالی، ترون را پیدا کرده و روی گزینه‌ی واریز کلیک کنید. با انتخاب رمزارزی که قصد انتقال آن را داریم، سپس می بایست مشخص کنیم که قصد انتقال چه میزان از رمزارز مورد نظر را داریم و همچنین از کدام حساب به حساب دیگر در صرافی انتقال دهیم.

البته هر زمان که بخواهید می‌توانید ارز اولیه را خارج کرده یا با آن ترید کنید. ارز هایدرا با ۷۶ درصد در سال بیشترین مقدار سود سالیانه را داراست و ارزهای دیگر مانند پولکادات با ۱۳.۴۵ درصد و کاردانو با ۴.۳۸ درصد در سال سود می‌دهند. البته این درصدها در زمان‌های مختلف تغییر می‌کنند و ممکن است در برخی شرایط اعداد متفاوتی ببینید. برای استیک کردن در کوکوین لازم است از استخر استیک صرافی به نام Pool-X استفاده کنید که امکاناتی بیشتر از استیک کردن هم دارد.

صرافی کوکوین برای کدام کشور است؟

کد دریافتی را در قسمتی پایینی وارد کند و یک یک رمز عبور قوی برای حساب کاربری خود تایید نمایید. در آخر در صورت داشتن ریفرال کد (کد دعوت) این کد را در آخرین بخش وارد کنید. تیک موافقت با شرایط را فعال کرده و بر روی گزینه “sign up” کلیک کنید.

ثبت نام در این صرافی هم بسیار ساده هستش و به راحتی می تونید در بستر این صرافی به معامله و خرید و فروش بپردازین. برای تعیین سفارش محدود، قیمت مورد نظر خود برای خرید و فروش رمز ارز را تعیین کنید. در این مثال، از جفت رمز ارز بیت کوین/تتر استفاده می‌کنیم. برای مثال اگر قیمت بیت کوین ۵۴ هزار دلار باشد و ما می‌خواهیم هنگام کاهش قیمت به ۵۰ هزار دلار ۱ بیت کوین بخریم، برای این کار سفارش محدود در ۵۰ هزار دلار باز می‌کنیم. به محض کاهش قیمت تا ۵۰ هزار دلار، سفارش محدود ما در دفترچه سفارش ثبت شده و معامله انجام می‌شود.

اسم سایت دلیل بر این نمیشود که فقط در باینری فعالیت داریم بلکه بازار اصلی ما فارکس و ارز های دیجیتال میباشد . پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد . بر اساس توضیحات سایت، در صورت فعال‌سازی این گزینه، اگر شخص دیگری با آدرس IP متفاوتی وارد حساب کاربری شما شود، مکانیزم امنیتی صرافی به سرعت دسترسی فرد را محدود می‌کند. بهترین راه برای شارژ حساب خود در کوکوین این است که از صرافی‌های آنلاین داخلی ریال را به بیت کوین، لایت کوین، تتر، اتریوم یا هر ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنید. امروزه در صرافی کوکوین بیش از ۴۰۰ نوع ارز دیجیتال معامله می‌شود.

آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin، همه‌چیز درباره صرافی کوکوین مجله بیتستان

از بین گزینه های این لیست فعال بودن گزینه های Google Verification ، Email و Password ضروروی میباشد. همچنین فعال کردن گزینه Touch ID باعث الزامی شدن وارد کردن اثر انگشت برای ورود از طریق اپلیکیشن کوکوین میشود. برای فعال سازی شناسایی دو عاملی از طریق اپلیکیشن گوگل از میان گزینه ها Google Verification را انتخاب و فعالسازی کنید.

آموزش ترید یا خرید و فروش در صرافی کوکوین

در سایت آموزشی ایتسکا این بازار ها را بررسی کرده و آنها را به دانشجویان خود آموزش می دهیم. علاوه بر معرفی صرافی های بین المللی و ایرانی به معرفی بروکر های ایرانیان نیز می پردازیم. اعتبار بروکر ها و بسیاری از المان های هر بروکر را نیز در مقاله های خود بیان کرده ایم. برای آموزش نحوه شارژ حساب و کار با این صرافی میتوانید ادامه این مطلب را دنبال کنید. بر روی آیکون منو در صفحه اصلی صرافی کلیک کنید تا منوی اصلی باز شود. در منوی اصلی همانند شکل زیر در نسخه موبایل بر روی Security و در کامپیوتر بر روی Account Security کلیک کنید.

در صفحه اصلی سایت کوکوین، از سربرگ Derivatives، وارد بخش Futures Pro شوید. توجه داشته باشید، برای خرید و فروش، اگر تریدینگ پسورد را برای خود فعال کردید، اینجا وارد کنید. در صفحه اصلی سایت کوکوین، از سربرگ Trade، وارد بخش Spot Trading شوید. در مرحله بعد روی گزینه Send Code بزنید و کدی که به ایمیلی که هنگام ثبت نام در صرافی برای شما ارسال می‌شود را وارد کنید.

در گوشه سمت چپ این صرافی آیتم‌هایی را می‌بینید که هرکدام برای استفاده از بخش خاصی از این صرافی است. البته باید معیارهای دیگری را نیز برای انتخاب خود در‌نظر بگیرید و این به تنهایی کافی نیست. در ادامه قصد داریم صرافی KuCoin را به شما معرفی کنیم و در مورد ویژگی‌ها و ابزار‌های مختلف آن صحبت کنیم. اگر انلاین چت کنیم این امکانش هست که بگم رمزم بازیابی نمیشه . خوب من دوست دارم ولی پاسبورت ایرانی بالاخره داره و فکر نکنم فرقی بکنه. 3.در فیلد سوم یک پسورد دشوار که بین 7 تا 12 کاراکتر باشد و شامل حروف و اعداد نیز باشد، بدون فاصله وارد کنید.

صرافی کوکوین چیست ؟

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی