آموزش مجازی آلاء با هدف توسعه عدالت آموزشی در حوزه کنکور | ahmadikonkoor

الگو و نقشه راه چیست؟ همان طور که می‌دانید فرمول‌های زیادی در دروس اختصاصی وجود دارند و دانش‌آموزان مجبورند همه این فرمول‌ها را حفظ کنند. از درس هندسه که زیر مجموعه ای از درس ریاضی به حساب می‌آید درسی مفهومی و با اصول است که با رعایت یک سری از قواعد وقبول کردن یک سری از اصل ها مسائل را حل می‌کنیم برای تست زدن ، درس هندسه یادگیری این اصل ها و قواعد الزامیست. با استفاده از منابع کمک آموزشی و منابع تستی همراه با کتاب درسی می توانید تسلط کافی برای زدن تست های کنکور تجربی را به دست آورید. بخش فیلم های آموزشی شامل سه بخش آموزش درس، نکات تستی و کلاس کنکور می باشد. نمونه سوالات امتحانی نیز در ایام امتحانات می تواند برای دانش آموز جهت آشنایی با سوالات امتحانی مفید باشد.

آموزش کنکور با جدیدترین تکنولوژی‌های آموزشی دنیا

مجله خبری کنکور استاد احمدی‌های سنتی کنکور متاسفانه فقط از یک نیمکره دانش‌آموزان برای یادگیری مطالب استفاده می‌کنند. این موضوع موجب می‌شود که مطالب فقط در نیمکره چپ دانش‌آموز باقی بماند و به صورت کوتاه مدت باشد. تصویرسازی و انیمیشن‌سازی موجب می‌شود مطالب در حافظه بلندمدت دانش‌آموز یعنی در نیمکره راست برای یک مدت طولانی باقی بماند. شما می‌توانید با استفاده از تصویرسازی مطالب را برای یک مدت طولانی در ذهن خود نگه دارید و نگران فراموش کردن مطالب نباشید.

درصد هر تست کنکور تجربی

دانش آموزان زمانیکه وارد دوره ی متوسطه دوم و به ویژه پایه دوازدهم می شوند، موفقیت در کنکور تبدیل به دغدغه اصلی آنها می شود. عضو فعال انجمن شیمی ایران دانشجوی دکتری شیمی تربیت مدرس، گذراندن دوره صلاحیت مدرسی در دانشگاه تربیت مدرس با درجه A، منصف در هزینه تدریس و نتیجه تضمینی آموزش … تدریس زیست شناسی با بالاترین کیفیت به صورت حضوری در تهران و کرج و آنلاین در سراسر ایران،ترکیه و هندوستان کنکوری، تقویتی، المپیاد و تدریس … تدریس زیست شناسی، ژنتیک و زبان تخصصی زیست شناسی تدریس زیست شناسی جهت آمادگی کنکور IMAT به همراه جزوه اختصاصی و کاملا روان با پوشش 100 درصدی جهت ازمون … 100% تضمینی تدریس دروس دانشگاهی-دکترا ارشدلیسانس،آزمون جامع،ریاضی مهندسی پیشرفته،الاستیسیته،محیط پیوسته،اجزامحدود، معادلات دیفرانسیل، ریاضی عمومی، محاسبات عددی، استاتیک، آمار و احتمال، اقتصاد خرد …. معلم زیست و شیمی پایه هفتم تادوازدهم و کنکور با 12 سال سابقه، هر شب نکات…

http://baranclothesshop.irجهت آشنایی و استفاده از خدمات آموزشی ویژه پایه یازدهم می توانید به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید. هزینه این پکیج و دوره آموزشی مطالعاتی با قیمت یک پیتزا و نوشابه در یک کافه برابری می کند. گروه آموزشی پرواز، جهت تصدی پست های سازمانی مورد نیاز از افراد متخصص خلاق و علاقمند به یادگیری جهت فعالیت در محیطی پویا، جذاب، پرانرژی و جوان، دعوت به همکاری می نماید. اگر بر دروس سال های دهم و یازدهم مسلط هستید، به طور میانگین روزی 7 ساعت مطالعه برای کسب نتیجه ایده آل است. همچنین شما می توانید از دو جلسه مشاوره تلفنی رایگان و یک جلسه مشاوره حضوری رایگان در موسسه خواجه نصیر استفاده کنید. برای خواندن زبان انگلیسی و مطالعه آن روزانه نیم ساعت تا یک ساعت مطالعه زبان انگلیسی داشته باشید چون زبان یک درس فرار است و نمی توان در یک شب آن را مطالعه نمود.

  • هزینه این پکیج و دوره آموزشی مطالعاتی با قیمت یک پیتزا و نوشابه در یک کافه برابری می کند.
  • اما اگر شما در این دوره شرکت کنید ، تمامی آموزش های لازم برای مطالعه تک تک دروس به صورت مفصل به شما ارائه خواهد شد و شما میتوانید به درستی درس ها را برای کنکور مطالعه کنید.
  • در پکیج آموزشی کنکور زیر 100 سنجش صفر تا صد مطالب درسی به طور کامل آموزش داده شده.
  • برای یادگیری مفهومی درس زیست شناسی کنکور علاوه بر کتاب، منابع آموزشی و تست زنی نیاز است تا بتوانید با مرور و آموزش درست مفاهیم این درس را یاد بگیرید.

درج آگهی در سایت ایران مدرس رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. من از عربی استفاده کردم در بحث ترجمه، فوق العاده بود تونستم تمام تست های ترجمه رو در آزمون آزمایشی پاسخ بدم. روی دکمه رو به رو کلیک کرده و آخرین اخبار مهمی که در حوزه کنکور منتشر شده را مطالعه نمایید.

تست های کنکور

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی