آموزش مجازی آلاء با هدف توسعه عدالت آموزشی در حوزه کنکور | ahmadikonkoor

اگه قصد خرید کتاب داری ولی نمیدونی چه کتابی برات مناسبه کافیه دایرکت اینستاگرام بهمون پیام بدی و سوالاتت رو بپرسی تا راهنماییت کنیم. همانطور که می‌دانید تمام کتاب‌های موجود در سایت مدابوک شامل تخفیف 10 الی 30 درصدی بوده و این میزان نهایت تخفیفی است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. اما در ایام و مناسبت های خاص امکان دریافت کدهای تخفیف 50 درصدی خرید کتاب علاوه بر تخفیف های موجود در سایت برای شما عزیزان فراهم شده است. اگر دانش‌آموز پایه دوازدهم و یا داوطلب کنکور هستید، سؤالاتتان را دقیق به خاطر بسپرید. دانش آموزان همچنین می توانند در کانال تلگرام عضو شده و خبر های سریع و بروز دریافت کنند. اداره آموزش و پرورش کل شهر تهران , طرح آموزش ضمن خدمت توانمند سازی دبیران سال چهارم شهر تهران از بین تمامی موسسات کنکور , به ونوس سپرد.

آخرین اخبار آموزشی

مجله خبری کنکور استاد احمدی ریاضی و مباحث آن جزو مهمترین موارد کنکور سراسری به حساب می آیند. در این مسیر در کنار برنامه ریزی اصولی و تلاش مستمر، استفاده از منابع آموزشی استاندارد بسیار حائز اهمیت است. در اپلیکیشن سیب ترش می توانید خود را برای کنکور ۱۴۰۲ آماده کنید، چرا که به طور منظم مشاوران اپلیکیشن در حال برنامه ریزی برای کاربران اپلیکیشن می باشند. شما برای آموزش کنکور میتوانید دیدگاه خود را از طریق فرم زیر ثبت کنید ما در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

  • فیبوکا، نسل جدید فیلم های آموزشی درسی | ما در فیبوکا با همراهی برترین اساتید و با بهره مندی از آخرین فناوری های آموزشی در تلاشیم تا شما سریع تر، دقیق تر و عمیق تر بیاموزید.
  • در این دوره های آنلاین مدار تستهای مهم و پر تکرار کنکور و مباحث مهم تدریس می شود و شما می توانید با تدریس بینظیر استاد توسلی نکات تکمیلی و به روز و مهم مدار رو نیز آموزش ببینید .
  • دروس عمومی اصلی نیز، چه از لحاظ دایره واژگان و لغات و چه از جهت قواعد و گرامر، پیش نیاز مقاطع بعدی به حساب می آیند.
  • برای تسلط بر کنکور،‌ باید این درس را مانند دروس بالا که عرض کردیم با درصد بالایی بزنید.ما در این مجموعه سعی داریم تا با ایجاد انگیزه و اشتیاق بسیار فراوان در دانش آموزان آنها را برای ادامه راه یاری کنیم.

آموزش درست مطالعه کردن و آموزش درست دروس از عواملی است که می تواند در نتیجه کنکور شما تاثیر بسزایی داشته باشد مخصوصاً در گروه آموزشی تجربی که هم دروس بسیار پیچیده و پر نکته ای دارد و هم رقابت سخت، و به طور کلی مسیری دشوارتر نسبت به باقی رشته ها دارد. عوامل زیادی وجود دارد که باعث موفقیت بیشتر در کنکور می شود. و به دانش آموزان کمک می کند تا سختی مسیر کنکور، کمتر شود. همچنین شما می توانید از دو جلسه مشاوره تلفنی رایگان و یک جلسه مشاوره حضوری رایگان و بصورت ویژه و تخصصی از خدمات مشاوره کنکور تجربی رایگان در موسسه خواجه نصیر استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات فقط کافیست به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید. زیر 100 سنجش با در نظر گرفتن تغییرات شیوه برگزاری کنکور و اصلاحات منابع آزمون که از سوی سازمان سنجش اعلام می شود، تمامی پکیج های آموزشی را به روزرسانی کرده و بهترین و کامل ترین منابع آموزشی را ارئه می نماید.

http://baranclothesshop.ir

یکی از مهمترین اصول مطالعه این درس، نگرش مفهومی به این درس می باشد در درس زیست شناسی که یکی از دروسی است که دارای مفاهیم مشترک در سه پایه است، علاوه بر یادگیری مفهومی، مطالعه ترکیبی درس را هم باید در دستور کار قرار دهید. زیست شناسی درسی کاملا مفهومی و پر نکته است و اگر مفاهیم آن را خوب درک نکنید نیتوانید درصد خوبی در زیست شناسی کنکور تجربی بزنید. اگر به درستی این آموزش داده شود ،داوطلبان کنکور تجربی مسیر ساده ترین را در سال کنکور طی می کنند و درصد احتمال موفقیت شان افزایش پیدا میکند.

هر تست صحیح دروس اختصاصی کنکور تجربی چند درصد است

دانشجویان سایر دوره های علم فود از طریق پنل کاربری و تیکت، پشتیبانی خواهند شد. ما افتخار میکنیم که کنکور هدف در طول این سالیان انتخاب اول دانش آموزان برتر و مرکز آموزشی مورد اعتماد خانواده های محترم تهران و سراسر کشور بوده است. ✔ ما افتخار که کنکور هدف در طول این سالیان انتخاب اول دانش آموزان برتر و مرکز آموزشی مورد اعتماد خانواده های محترم تهران و سراسر کشور بوده است.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی