کانون فرهنگی آموزش قلم چی | ahmadikonkoor

برای دانش آموزان رشته تجربی ، بهترین منابع آموزش کنکور تجربی، باید شامل آموزش مباحث کتاب درسی، نکات کلیدی و روش تست زنی ، همراه با جزوه باشد و مشاوره و برنامه ریزی اصولی داشته باشد . موسسه آموزش کنکور ونوس با درک عمیق نیازهای آموزشی داوطلبان کنکور و زمان محدود آن ها برای یادگیری و تست زنی دروس کنکور و با شناخت نیاز عمیق بسط عدالت آموزشى که پیش تر منحصر به تهران و برخى از مراکز استان ها بود , از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده است. ونوس در سال ۸۹ اقدام به شناسایى برجسته ترین و صاحب سبک ترین اساتید و مدرسین کنکور ایران نمود و اقدام به رایزنى و عقد قرارداد با این اساتید کرد که پس از تشکیل اتاق هاى فکر مجزا براى هر درس و مبحث، اقدام به تولید محتواهاى کلاس خصوصى نمود.

مباحث مهم و تست خیز زیست کنکور تجربی:

می خواستم دندان پزشکی قبول شوم تا خانواده ام به من افتخار کنند چون میگفتند دندانپزشکی کوتاه تر از پزشکی است ، زودتر می توانی فارغ التحصیل بشوی و اگر خواستی می توانی زودتر ادامه تحصیل هم بدهی. در بین اعضای خانواده یمان افراد کمی بودند که رشته های پزشکی قبول شده بودند. من هم میخواستم برای اینکه خودم را به همه ثابت کنم دندانپزشک بشوم. داوطلبان به ازای زدن هر تست صحیح درصد معینی را کسب کرده و به ازای اشتباه زدن هر تست درصد معینی را از دست می دهند. سفری چند ماهه در پیش دارید و این روزها مشغول برنامه‌ریزی برای آن هستید. یادگیری لغات جدید در متن های Reading هم یکی دیگر از بخش های جذابی است که در کتب انگلیسی جدید قرار داده شده اند.

بسیاری از مجله خبری کنکور استاد احمدی سراسری می خواهند بدانند هر تست دروس اختصای کنکور چند درصد می باشد تا بدانند برای رسیدن به درصدی مطلوب جهت کسب رتبه دلخواه، چند تست را باید بزنند. مشاوره کنکور تجربی – 7 قدم مهم برای رتبه برتر شدن کنکور تجربی برای خیلی از داوطلبین این رشته، مثل پلی برای رسیدن به اهداف و آرزو هاشون بوده و هست…. این دوره مناسب دانشجویان مقطع کارشناسی و همچنین داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد می‌باشد. در این دوره تمام مفاهیم لازم این درس با بیانی ساده و بصورت کامل در زمان کمتر تدریس شده است که باعث می‌شود در زمان بسیار کمتر به سطح آمادگی مناسبی دست یابید.

  • دانش آموزان پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم می توانند در ایام و جشنواره های مختلف تا 50 درصد تخفیف برای تهیه کتاب های مورد نیاز خود از سایت مدابوک دریافت کنند.
  • معاون امور آزمون‌های سازمان‌ سنجش آموزش کشور از برگزاری کنکور هوشمند به صورت آزمایشی در دو استان در بهمن‌ماه امسال خبر داد.
  • در نتیجه در جلسه کنکور بر اضطراب خود غلبه کرده و با اعتماد به نفس بالا به سوالات پاسخ میدهند.
  • حتما از کمک مشاوران خوب کنکوری بهره بگیرید و طبق برنامه ای که به شما می دهند عمل کنید و درس ها را بخوانید.

همچنین، بسته های آموزشی به صورت مبحثی ، برای دانش آموزانی که نیاز به آموزش روش تست زنی مباحث خاصی دارند ، در محصولات اوج یادگیری قرار دارد . مهندس عارف ربیعیان، مدرس رتبه برتر شیمی پکیج کنکور تجربی اوج یادگیری می باشند. داشتن برنامه ریزی و مشاوره و روش مطالعه صحیح، در کنار بهترین منابع کنکور ، عامل پیروزی در این رقابت می باشد . آیدی نوین در سال های اخیر آزمون های آزمایشی کنکور آنلاین سنجاز نیز برای کار مشاوره و ارزیابی دانش آموزان در اختیار آن ها قرار داده و با جدید ترین متد آموزش و مرور توسط سامانه رپیدیو توانسته است پرچم دار آموزش آنلاین کشور باشد.

دروس اختصاصی کنکور تجربی:

مهندس مائده سادات هاشمی، دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم و مهندسی صنایع غذایی در دانشگاه تهران هستند. از افتخارات علمی ایشان می توان به کسب رتبه دوم در کنکور کارشناسی ارشد علوم و مهندسی صنایع غذایی و کسب رتبه اول در کنکور کارشناسی ارشد کنترل و کیفیت اشاره نمود. شما با تهیه این دوره به راحتی به محتوای آن دسترسی پیدا می کنید و با دانلود محتوای دوره میتوانید بدون دسترسی به اینترنت به مشاهده درس ها بپردازید و برای مشاهده آن برنامه ریزی کنید. با اطمینان کامل می توان گفت در این نوع از آموزش، زمان خالص یادگیری شما به یک چهارم حالت عادی کاهش خواهد یافت و با هوشمندی کامل میتوان از زمان باقی مانده به بهترین حالت ممکن استفاده کنید. قطعا برای شرکت در کلاس های حضوری شما نیازمند صرف وقت و هزینه برای رفت و آمد و از آن مهم تر هدر دادن انرژی خواهید بود و همه اینها در صورتی است که کلاس های حضوری در شهر شما برگزار شود. 6- دانش آموزانی که کمتر فعالیت می کنند باید در کلاس هایی شرکت کنند که سرعت کمتری داشته و این کلاس ها تا موقع کنکور ادامه داشته باشد.

http://baranclothesshop.ir

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی