کارنامه کنکور- تخمین رتبه بر اساس رتبه کنکور | ahmadikonkoor

تأثیر معدل در کنکور سراسری سال ۹۸ بعد از کش و قوس‌های فراوان به صورت حداکثر ۳۰ درصد و برای متقاضیان نظام قدیم ۲۵ درصد تأثیر مثبت اعلام شد و عملاً تأثیری در قبولی رشته‌های پر متقاضی نخواهد داشت. در رابطه با کنکور سال ۹۸ به بعد نیز هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده‌است. در دروس فلسفه و منطق، زبان و ادبیات فارسی، روان‌شناسی، علوم اجتماعی، تاریخ و ریاضی گروه علوم انسانی و درس زبان انگلیسی تخصصی گروه زبان‌های خارجی سؤالات به صورت خط بریل تهیه می‌شود. مهلت ثبت نام از دانشجویان استعداد درخشان برای کارشناسی ارشد دانشگاه زنجان تا 30 بهمن خواهد بود. همایش تجلیل از قبولی های کنکور سراسری و نفرات برتر مسابقات فرهنگی و هنری … ✔ هم اکنون فعالیت آموزشی ، به صورت حضوری و آنلاین با همان کیفیت مورد قبول دانش آموزان جدی ادامه دارد.

  • «گزارشهای محرمانه از خودکشی داوطلبان کنکور به دلیل شکست در کنکور طی سالهای گذشته».
  • براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ یکم تیر ۱۴۰۰, از سال ۱۴۰۲ در پذیرش دانشگاه‌ها سهم پیشینه تحصیلی (دبیرستان) ۴۰ درصد و سهم کنکورِ دروس تخصصی ۶۰ درصد خواهد بود.
  • به عنوان مصوبه متعالی در نظر گرفته و اعلام کرد حاضر است، تمام کمک‌هایی که برای سازمان سنجش آموزش کشور انجام داده، برای آزمون‌های آموزش و پرورش که در خرداد ماه برگزار می‌شود، انجام دهد.

آیدی نوین در سال های اخیر آزمون های آزمایشی کنکور آنلاین سنجاز نیز برای کار مشاوره و ارزیابی دانش آموزان در اختیار آن ها قرار داده و با جدید ترین متد آموزش و مرور توسط سامانه رپیدیو توانسته است پرچم دار آموزش آنلاین کشور باشد. رییس سازمان امور دانشجویان از اعطای بورس تحصیلی به رتبه های برتر شاهد و ایثارگر کنکور خبر داد. – به گزارش گروه دانشگاه وی با بیان اینکه سازمان امور دانشجویان متولی امور دانشجویان کل … علی اکبر عرب خراسانی از تشکیل گروه جهادی مشاوران آموزش و پرورش به منظور ارائه خدمت رایگان به دانش آموزان استان خبر داد. – به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،معاون پرورشی و فرهنگی …

جزوه هندسه یازدهم

مجله خبری کنکور استاد احمدی نام آزمونی است که برای سنجش آموخته‌های داوطلبان ورود به دانشگاه در تعدادی از کشور‌های جهان مثل ایران، چین، ترکیه و کره جنوبی برگزار می‌شود. برگزاری این آزمون در ایران و کشور‌های دیگری که از آن یاد شد در حالی است که هیچ کدام از کشور‌های اروپایی و نیز آمریکا این آزمون را برای ورود به دانشگاه برگزار نمی‌کنند. رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعطای سهمیه ویژه به داوطلبان کنکور در مناطق زلزله‌زده خوی با موافقت رئیس‌جمهور خبر داد.

معرفی سایت کتاب کنکور

گزارش مذکور، هم آزمون کنکور بهمن ماه و هم آزمون‌های دی ماه آموزش و پرورش بسیار خوب برگزار شده است. در اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ مسئولان برگزار کننده کنکور در ایران تأکید زیادی بر سیاست‌های بومی گزینی کردند و این با اجرایی کردن این سیاست جمع زیادی از داوطلبان شایسته که محل زندگی آن‌ها در منطقه‌ای که دانشگاه‌های بزرگ کشور نبود را از ورود به این دانشگاه‌ها محروم کردند. دواطلبان علوم تجربی نیاز است دروسی، چون زیستشناسی، زمینشناسی، ریاضیات عمومی (آمار و هندسه را نیز شامل میشود)، فیزیک و شیمی را برای کسب آمادگی بخوانند. طبق گزارش رسمی سازمان سنجش در کنکور سال۱۳۹۷تعداد یک میلیون و ۱۱ هزار و ۳۶۰ نفر داوطلب شرکت کردهاند. در طول سال تحصیلی، گام به گام اکثر دروس پایه دوزادهم و یازدهم و دهم دوره دوم متوسطه در سایت کنکور قرار گرفت.

http://baranclothesshop.ir

براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ یکم تیر ۱۴۰۰, از سال ۱۴۰۲ در پذیرش دانشگاه‌ها سهم پیشینه تحصیلی (دبیرستان) ۴۰ درصد و سهم کنکورِ دروس تخصصی ۶۰ درصد خواهد بود. دروس تخصصی در آزمون سراسری و دروس عمومی در پیشنه تحصیلی ارزیافته می‌شوند همچنین آزمون کنکور برای دروس تخصصی ۲ بار در سال برگزار می‌شود و همچنین نتایج آزمون‌هایی که از برای آزمودن پیشینه تحصیلی و آزمون سراسری تا ۲ سال اعتبار خواهد داشت. گفته می‌شود از سال ۱۴۰۳ آزمون سراسری آنلاین برگزار خواهد شد.این مصوبه اگر چه تحولاتی را در روند برگزاری و گزینش در ورود به دانشگاه ها ایجاد می‌کند، اما با مخالفان و منتقدان زیادی رو به رو است. قبولی در دانشگاه‌های دولتی دشوار است و بسیاری از داوطلبین به علت استرس‌های مربوط به قبولی در کنکور آسیب‌های روحی وجسمی میبینند. مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نیز آزمون‌های تقریباً مشابهی را برای پذیرش دانشجو برگزار میکرد.

سمینار آشنایی با کنکور ارشد فوتونیک برگزار می شود

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی