پکیج آموزش کنکور تجربی | ahmadikonkoor

سعی ما بر این است که عدالت آموزشی را در حد توان خود در ایران برقرار کنیم. بطوریکه تمام دانش آموزان بتوانند از بهترین و بروزترین خدمات در حوزه کنکور استفاده کنند. اینجا بستری برای پاسخگویی به تمام نیاز های شما در حوزه کنکور است.

آموزش کنکور برای دانش‌آموزان پایه یازدهم

مجله خبری کنکور استاد احمدی به خودی خود یک علم است و برای موفقیت در آن نیاز به آموزش کنکور وجود دارد. هر سال، بیشترین تعداد متقاضیان کنکور، به داوطلبان رشته تجربی اختصاص می یابد، به همین دلیل رقابت ، بین داوطلبان رشته تجربی بیشتر از کنکور چهار گروه دیگر میباشد. سایت آموزش کنکور توسط فاضل احمدزاده ایجاد شده و مدیریت می شود. در بخش Writing دانش آموزان یاد میگیرند که چطور از جمله سازی شروع کنند و سپس پاراگراف نویسی انجام دهند. به عنوان مثال، در کتاب های زبان انگلیسی، دیگر تمرکز بر یادگیری بر مبنای صرفا گرامر و لغت نیست.

  • یکی دیگر از دروس مهم تخصصی دیگر کنکور تجربی، شیمی کنکور تجربی است.
  • فیزیک از درس محاسباتی و نسبتاً مفهومی کنکور تجربی است، که علاوه بر محاسبات قوی باید تسلط کامل روی فرمول داشته باشید.
  • پکیج آموزشی دهم ریاضی و پکیج آموزشی دهم تجربی باید به گونه ای باشد که تمام سرفصل های دروس عمومی و تخصصی را به طور کامل به دانش آموز تفهیم کند.
  • قطعا با این مشکل مواجه شدید که در کلاس حضوری تمرکز خود را از دست داده باشید و یا حتی حال مساعدی نداشته باشید.

اما کتاب هایی که در جشنواره تخفیف قرار دارند تا سقف 50 درصد شامل تخفیف می‌باشند. قابل ذکر است که دوره های لایسنس دار سایت علم فود فقط و فقط برای یک نفر قابل استفاده است و تعداد دستگاه های قابل استفاده محدود هستند. خوشبختانه در آموزش های آفلاین که شما محتوای آموزش را به صورت کامل در دستگاه خود دارید، میتوانید آموزش را متوقف کرده و به عقب بازگردید و یا حتی آن مبحث را چندین بار مشاهده کنید. شما می توانید بعد از ثبت نام، از گزینه ورود ( سمت راست بالای صفحه ) برای ورود به پنل کاربریتان استفاده کنید. همچنین شما می توانید از دو جلسه مشاوره تلفنی رایگان و یک جلسه مشاوره حضوری رایگان در موسسه خواجه نصیر استفاده کنید.

http://baranclothesshop.ir

مشاوره تحصیلی ، برنامه ریزی درسی و تست زنی هر مبحث را بر اساس شرایط دانش آموز و بودجه بندی کنکور وطبق سرفصل های کتاب درسی ، تنظیم میکند. 3.دوستانی که دوره جامع آموزش کنکور ارشد صنایع غذایی را تهیه می نمایند، از پشتیبانی کامل مجموعه علم فود بهره مند شده و می توانند تمامی سوالات خود را از مدرس دوره بپرسند. دسترسی به خدمات مشاوره برای تمامی دانش آموزان مقاطع مختلف مخصوصا داوطلبان کنکور سراسری، که در مناطق خاص جغرافیایی و نقاط دور افتاده کشور هستند، امکان پذیر نیست. پیشنهاد میکنم از صفحه مشاوره کنکور تجربی رایگانو بخش مشاوره آنلاین کنکور تجربی دیدن کنید. در پکیج کامل تجربی اوج یادگیری، تمام ویژگی های گفته شده در مورد بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی ، برای هر سه پایه ، دهم ، یازدهم و دوازدهم ، ارائه شده است . این دوره حدود ۱۰۰ ساعت آموزش است که شامل آموزش ۱۲ درس تخصصی صنایع غذایی و تحلیل سوالات کنکور ارشد صنایع غذایی سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱ می باشد.

علوم و فنون ادبی جامع کنکور

با دی وی دی های آموزش کنکور ونوس , شما امکان دسترسی به کلاس خصوصی بهترین اساتید کنکور ایران را در خانه خود دارید. افرادی که این دوره را تهیه می کنند در گروه اختصاصی، به همراه استاد دوره عضو میشوند که تا روز کنکور پشتیبانی از تیم علم فود دریافت خواهند کرد. تنها دوره آموزشی جامع دارای پشتیبانی اختصاصی در گروه تلگرام می باشد.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی