هنرمند ترکیه‌ای «بهترین خواننده پاپ» ایران شد خبرگزاری آناتولی | kordify

هنرمند ترکیه‌ای «بهترین خواننده پاپ» ایران شد خبرگزاری آناتولی | kordify

این هنرمند محبوب و دوست داشتنی در سال ۱۳۶۶ در دامغان به دانلود آهنگ کردی دنیا آمد است. بهنام بانی در زمان بچگی قاری قرآن بود و همیشه در صفحه اول مدرسه قرار داشت. این خواننده محبوب از همان زمان کودکی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر می پروراند.

  • دعای ربنا با صدای طنین‌نواز استاد شجریان مورد علاقه افراد زیادی است.
  • یکی از خوانندگان خوش صدا و دهه پنجاهی در مجموعه هنری ایران که توانسته است سبک خاص خود را در موسیقی داشته باشد، محسن چاوشی است.
  • ریانا از لیست بهترین خواننده جهان در حال حاضر تاکنون توانسته 9 جایزه گرمی و 12 جایزه American Music Awards کسب کند.

محمدمهدی واعظی (۱۳۴۵ تا کنون) معروف به محمد اصفهانی، خواننده پاپ و سنتی ایرانی است. او در اوایل دهه 70 خوانندگی را آغاز کرد و تاکنون تیتراژ بسیاری از سریال های ایرانی را خوانده است. همچنین آلبوم «نون و دلقک» او پرفروش ترین آلبوم تاریخ موسیقی پاپ ایران می باشد. فائقه آتشین (۱۳۲۹ تا کنون) با نام هنری گوگوش و ملقب به «شاه ماهی موسیقی ایران»، یکی از تاثیرگذارترین چهره های تاریخ پاپ فارسی است.

هدیه احمدی نژاد به خواننده مشهور پاپ ، محسن یگانه (+عکس)

اشوان فعالیت موسیقی خود را با نوازندگی گیتار از ده سالگی شروع کرد سپس از ۱۵ سالگی شروع به آموختن گیتار الکتریک کرد. تعداد فالوور اشوان در اینستا یک میلیون و ۳۲۳ هزار نفر می باشد که در رتبه ۵۵ ام لیست قرار می گیرد. محسن چاوشی فعالیت حرفه‌ای خود را درزمینهٔ موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از اخذ مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد.

تلاش رضاخان برای مفت‌خور جلوه دادن روحانیت

در حال حاضر نیز یکی از خواننده های شاد ایرانی به شمار می آید. غلام عباس قشقایی (۱۳۳۴ تا ۱۳۸۹) که با نام هنری جهان شناخته میشود خوانندهٔ موسیقی سنتی و پاپ فارسی بود. بنابراین به امریکا مهاجرت کرد و از سال 1368 فعالیت خود را دوباره آغاز کرد. امیرحسین مقصودلو (1366 تا کنون) که با نام حرفه‌ای امیر تتلو شناخته می‌شود، خواننده سبک آراندبی، پاپ و رپ فارسی است.

۱۳ – مهدی احمدوند

الویس آرون پرسلی با ۲۴ آلبوم که در سال‌های ۱۹۵۶ تا ۱۹۷۷ منتشر کرد، پادشاه راک‌اندرول و یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان جهان محسوب می‌شود. شاید از نظر بزرگان موسیقی به‌لحاظ مهارت و استعداد یکی از بهترین خواننده های جهان نباشد، اما صدای جذابش او را به شهرت چشمگیری رساند. هنرمندان بزرگی مثل بیتلز، کلیف ریچارد، بیلی فیوری و بسیاری دیگر از الویس الهام گرفته‌اند.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی