مخمصه اولین اتاق فرار فول های تکنولوژی در ایران اولین اتاق فرار فول های تکنولوژی در ایران | allescape

در این مجموعه یک اسکیپ روم دمونیو با سناریو با ژانر ترسناک پیاده سازی شده و افراد گروه باید تلاش کنند تا با حل معماهای مختلف در نهایت به اسرار روستای طلسم شده دست پیدا کنند. تعداد افراد گروه در این بازی حداکثر ۵ نفر می باشد و برای حل معماها حدود ۷۰ دقیقه زمان اختصاص داد میشود. این لیست شامل بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارها و یا اسکیپ روم های موجود در شهر کرج است. لقب طولانی ترین اتاق فرار کرج برای اتاق فرار دلاک بوده که بزرگترین اتاق فرار کرج هم هست. در واقع این بازی اگر توی تهران بود سر و صدای زیادی بپا میکرد اما این ابعاد از اتاق فرار به هیچ وجه نمیتونست توی تهران اسکیپ روم ترسناک باشه.

اتاق فرار جنایی:

خیلی از ایرادهایی که به اتاق های فرار تهران میشه گرفت، خلاصه میشه تو فضای اتاق فرار که همه میگن چرا انقدر کوچیک بود. شما می توانید از تخفیف های دائمی رزرو آنلاین اتاق فرار و لیزرتگ کرج و تهران در وب سایت اکوکلاب بهره مند شوید. میزان این تخفیف ها در بازه های زمانی گوناگون متفاوت است و در توضیحات پیش از فرم رزرو درج شده است. تنها کافی است که شما از طریق همین صفحه (صفحه رزرواسیون) اقدام به انتخاب بازی، سناریو و تاریخ مورد نظر خود کنید.

اتاق فرار تفریحی متفاوت مخصوص بزرگسال ها که باعث می شود برای چند ساعت از دنیای شلوغ و پر از همهمه خود فاصله بگیرید و غرق دنیایی بشوید تا با استفاده از سرنخ ها معما ها را حل کنید و به سرعت ماموریت خودتون رو انجام بدید. قسمت سوم سریال شب در اسکیپ روم اتفاقاتی که شبا تو اتاق فرار میافته قابل باور نیست. امروز امیر دانشی و دوستاش به حاشیه اسکیپ روم پرداختن ؛ وقتی دارید داخل اتاق فرار معما حل م … ما در اکوکلاب برای دوستانی که به سناریوهای ترسناک علاقه مند هستند، اتاق فرار ناشناخته را آماده کرده ایم.

اتاق فرار آخرین دیوانه

محبوب ترین ژانرهای اتاق فرار در قالب ترسناک، دلهره‌آور، اکشن، درام، جنایی، جنگی، تاریخی و فانتزی هستن. اتاق های فرار کرج با داشتن تنوع در بازی ها و سناریوهای مختلف می تونن انتخابی عالی برای حرفه ای ها و تازه کارها باشن. با توجه به استقبال خوبی که از تفریح اسکیپ روم شده، ساکنین این شهر انتخاب های زیادی برای بازی مورد علاقشون دارن.

  • در داستان بازی بحران آمده است که ارتباط رادیویی یک تیم با مرکز خود قطع می شود و این تیم باید قبل از انفچار از انجا فرار کنند..
  • جک قاتل به عنوان قاتل مشهور سریالی لندن، به شیوه ای عجیب دست به سلاخی کردن زنان و مردان کرده است.
  • شما میتوانید به خیال آسوده، از پرتال مای اسکیپ، اقدام به رزرو اتاق فرار مورد نظر خود از طریق پرتال مای اسکیپ کنید، چرا که مای اسکیپ دارای نماد اعتماد الکترونیک، مجوز ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین پشتیبانی پاسخگو میباشد.
  • این بازی‌ها بر پایه همکاری گروهی و تفکر منطقی سازماندهی شده‌اند.
  • گروه ایلوژن از بهار ۱۳۹۸ فعالیت خود را در کرج آغاز نموده و بازی های معمایی را در فضایی مهیج ارائه داده است.

در این پرتال کلیه ی اسکیپ روم کرج یا به عبارتی اتاق فرار کرج را میتوانید مشاهده کنید و اقدام به رزرو هرکدام از اسکیپ روم ها کنید . اتاق فرار در کرج بعد از تهران بیشترین روند رو به رشد را داشته است و مجموعه‌های اتاق فرار بسیاری در این شهر شروع به فعالیت کردند. اگر ساکن کرج هستید و بدنبال بازیهای اتاق فرار می گردید در این قسمت می‌توانید لیست اتاق فرارهای کرج را مشاهده و بعد از انتخاب بازی مورد نظر خود، اتاق فرار‌های کرج را به صورت انلاین رزرو کنید. وقتی 6نفر وارد یک بازی میشن، اون بازی انقدر باید زمان و فضا رو به شما بده که بتونید از هر لحاظ راضی از اون بازی خارج بشید و این مهمترین ویژگی اسکیپ روم کرج هست.

اتاق فرار کرج

مخمصه اولین اتاق فرار فول های تکنولوژی در ایران اولین اتاق فرار فول های تکنولوژی در ایران | allescape

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی