لوازم یدکی لیفان X60 + خرید آنلاین قطعات X60 | chenyadak

لوازم یدکی لیفان X60 + خرید آنلاین قطعات X60 | chenyadak اگر قصد خرید لوازم یدکی لیفان ایکس 60 را دارید، تنها کافیست با مشاورین دیجی کار در تهران تماس حاصل فرمایید. چراغ جلو فابریک لیفان x60فروشگاه والایدک- مرکز پخش و نمایندگی فروش قطعات و ولازم یدکی لیفان ایکس 60-lifan x60.. تامین قطعات و لوازم یدکی خودروهای چینی در حال حاضر تبدیل به یکی از معضلاتی شده که دارندگان خودروهای لیفان 620، X60، X50، 520و 820 با آن مواجه هستند. فروشگاه های لوازم یدکی لیفان موجود نیز، پاسخگوی تمام نیازهای دارندگان خودروهای چینی لیفان نیستند. پیدا کردن لوازم یدکی خاص لیفان از بزرگترین مشکلات دارندگان آن است که … از این پس دیگر مشکل به حساب نمی آید! فروشگاه زدپارت، نمایندگی فروش لوازم یدکی لیفان در تهران، فروش حضوری و اینترنتی لوازم یدکی لیفان رو آغاز کرده است.

مه شکن عقب راست لیفان X60

این خودرو کپی تویوتا RAV4 در داخل کابین و سانتافه نسل قبل در لوازم لیفان x60 نمای جلو می‌باشد. لیفان x60 با ظاهر نسبتا زیبا و جذاب که در میان دیگر محصولات این خودروساز چینی منحصر به فرد بود و به دلیل کراس اوور بودن طرفداران بسیاری را در ایران به سوی خود جلب کند. با توجه به مورد قبل یدک مارکت همواره نمونه‌های با کیفیت را در فروشگاه خود به فروش می‌رساند لذا این ضمانت را به مشتری‌های خود می‌دهد که در صورت وجود مشکل در آن‌ها بتوانید کالا مورد نظر را مرجوع کنید و آن را با نمونه‌ی سالم تعویض نمایید. ارائه محصولات اصلی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت آغاز رابطه ای بلندمدت، صمیمی و مطمئن با شما مشتریان عزیز میباشد. سرمایه ما مشتریان ما هستند که همواره سعی نمودیم رضایت آنها را جلب کرده و تجربه خریدی مطمئن را برای آنان ایجاد کنیم.

  • این سایت شما را به صورت مستقیم و بدون واسطه به بازار بزرگ لوازم یدکی خودرو وصل می‌کند و به شما کمک می کند قطعه مورد نیازتان را با بهترین قیمت و کیفیت ممکن در بازار پیدا کنید.
  • لیفان 520 با حجم موتور 1587 و استاندار آلایندگی یورو 3 رتبه ی کمتری را در بین دیگر کحصولات این شرکت کسب می کند.
  • فیلتر بنزین لیفان LIFAN 520 از قطعات اصلی خودرو محسوب می شود که در سلامت خودرو نقش اساسی دارد.
  • هر چه قدر که عملکرد یک سیستم مهم‌تر باشد کیفیت قطعاتی که می‌خرید نیز باید بیشتر شود.
  • شما میتوانید تمامی قطعاتلوازم یدکی لیفان(لیفان X60) را تنها با یک تماس یا در صورت تمایل به صورت حضوری تهیه نماید.
  • چراغ جلو چپ لیفان LIFAN 520 از قطعات اصلی خودرو محسوب می شود که در سلامت خودرو نقش اساسی دارد.

داشبورد و کنسول مرکزی به خوبی طراحی شده اند و دارای طرحی مدرن و کاربر پسند هستند. دارای طیف وسیعی از ویژگی ها و امکانات رفاهی از جمله تهویه مطبوع، پنجره های برقی و قفل، سیستم صوتی با شش بلندگو و سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی با اتصال بلوتوث است. لیفان ایکس 60 دارای طراحی بیرونی مدرن و شیک است که دارای جلوپنجره جلویی جسورانه ، چراغ های جلوی شیک و بدنه اسپرت است. طول آن 4350 میلی متر، عرض 1790 میلی متر و ارتفاع 1715 میلی متر با فاصله بین دو محور 2620 میلی متر است. لیفان ایکس 60 یک کراس اوور SUV جمع و جور است که توسط لیفان موتورز، یک خودروساز چینی که در سال 1992 تاسیس شد، تولید شد. لیفان ایکس 60 اولین بار در سال 2011 معرفی شد و از آن زمان به یک مدل محبوب در خط تولید لیفان تبدیل شده است.

لیفان 820 از سیستم تعلیق مک فرسون برای جلو و مستقل چند تکه ای برای عقب استفاده می کند و همچنین از جعبه دنده های اتوماتیک 6 سرعته در ساخت این خودرو استفاده شده است. این خودرو با وارداتی که در ابتدای کار داشت و میزان محبوبیت آن، لوازم یدکی آن در تیراژ بالا به کشور وارد شد اما باید توجه داشت با توجه به کیفیت آن قیمت قطعات آن کمی بالاتر از سایر مدل هاست. برای مشاوره خرید پمپ بنزین لیفان LIFAN 520 با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب با متخصصان ما تماس حاصل کنید. درب باک بنزین لیفان LIFAN 620 نصب آسان دارد و بدون نیاز به سوراخ کاری، ساخت پایه ABS که به عدم جابجایی و شل شدن کمک می کند. درب باک بنزین لیفان LIFAN 620 با روکش درب سوخت آلومینیومی، روکش برقی مشکی با کیفیت بالا که در مقابل زنگ زدگی مقاوم است و روکش ضد خوردگی دارا می باشد.

تنوع قابل قبول محصولات موجود

در کل خودروی لیفان x60، جادار و خانوادگی اما تنبل و کم شتاب به خصوص در سر بالایی ها می باشد. اصطلاک این خودرو در حد متوسط است اما باید در زمان رانندگی مواظب گیربکس این خودرو باشید تا نیازی به تعویض دیسک و صفحه خودرو زودتر موعد مشخص نشوید. کولر پرقدرت که بر خلاف بسیاری از خودروی چینی و ایرانی، تمام کابین را سرد می کند.

واشر سرسیلندر لیفان X60 – فلزی

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی