قیمت و خرید آبمیوه گیری بوش مدل MES3500 توان 700 وات | سناپویان

اگر این محصول را قبلا از آنتیک کالا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. اگر در مورد 5 مدل آبمیوه گیری معرفی شده به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، کافی است وارد صفحه مشخصات آن‌ها شوید یا با مشاوران ژینال تماس بگیرید. در صورت روشن بودن دستگاه و باز نمودن دهانه آبمیوه گیری توسط سیستم SafetyStop به صورت اتوماتیک خاموش میشود. اگر مایلید از خدمات فروشگاه اینترنتی ژینال بهره مند شوید و خرید خود را از این فروشگاه معتبر انجام دهید، کافی است از طریق تماس، چت انلاین و شبکه‌های اجتماعی با ما در ارتباط باشید. کلیه حقوق این وبسایت متعلق به فروشگاه اینترنتی داوین کالا می باشد. برای سهولت در استفاده، کلیه قطعات قابل جداسازی دستگاه به جز موتور قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.

  • با این تفاسیر، بوش یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید آبمیوه گیری است.
  • ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های کن ‌کالا محسوب می‌شود.
  • و اگر هم پیدا شود مقرون به صرفه نیست یا با طعم مورد نظر ما منطبق نیست .
  • آبمیوه گیری 4 کاره بوش مدل BSSJ3882 با قدرت موتور 1200وات مخلوط کن خوردکن گوشت آسیاب کن با طراحی زیبا از این شرکت است که دارای دو مخزن آبمیوه و تفاله است که هر کدام به گونه‌ای مجزا از دستگاه در کنار آن قرار گرفته است.

قیمت و خرید آبمیوه گیری بوش مدل MES3500 توان 700 وات | سناپویان

شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد. به لطف تعبیه محفظه ذخیره سازی کابل، از ایجاد آسیب به آن جلوگیری شده و همچنین نظم محیط قرارگیری دستگاه نیز حفظ می‌شود. می‌توانید از طریق لیست بالای برگه، از کالاهای مشابه این کالا دیدن نمایید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

عصاره گیر بوش مدل MESM731M

بنابراین نظافت دستگاه به آسانی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام خواهد رسید. توجه شود که لازم است پیش از استفاده مجدد از دستگاه از خشک شدن کامل تمامی قطعات اطمینان حاصل کنید. آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0 دستگاهی تک کاره به حساب می‌آید که در 2 سرعت مختلف کار می‌کند. پایه‌های ضد لغزش زیر دستگاه مانع از لرزش و جابجایی حین فعالیت خواهد شد و در قبال لوله خروجی و پارچ آبمیوه دستگاه باید ذکر کنیم که به طوری طراحی شده‌اند تا آبمیوه مستقیم وارد پارچ شده و چکه ای بر روی سطوح آشپزخانه‌تان نریزد.

اینترنتیِ

ما در بوهیر، قابلیت مقایسه محصولات را در اختیارتان قرار داده‌ایم که به کمک آن می‌توانید مدل‌های مختلف آبمیوه گیری (از برندهای مختلف) را با یکدیگر مقایسه و بهترین گزینه را انتخاب کنید. قیمت این محصول بیشتر از دو مدل MES3500 و MES25A0 است و سطح کیفیت بسیار مناسب و ایده‌آلی دارد. مخزن این آبمیوه گیری، ۱.۵ لیتر است و  برخلاف موارد قبلی، تیغه‌ایی از جنس سرامیک دارد. این ۴ آبمیوه گیری در بازه قیمتی ۳ تا ۶ میلیون تومان هستند و در لیست خوش‌قیمت‌ترین آب میوه گیری‌های بازار قرار دارند؛ به همین واسطه در لیست بهترین آبمیوه گیری‌های بازار نیز از آنها نام برده می‌شود. با در نظر گرفتن این سه مورد می‌توانید با آگاهی کامل از دستگاه، خرید آبمیوه گیری بوش را انجام دهید.

اگر تصمیم به خرید آبمیوه گیری بوش تک کاره اصل گرفته‌اید اما نمی‌توانید از بین مدل‌های متنوع به انتخاب بپردازید، این مقاله به شما در انتخاب بهترین آبمیوه گیری، کمک میکند. آبمیوه گیری بوش 25A، بوش تولید کننده لوازم خانگی همواره تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا محصولاتی باکیفیت در اختیار کاربرانش قرار دهد. آبمیوه‌گیری‌ها برای افرادی مهم هستند که علاقه زیادی به آبمیوه‌های طبیعی دارند و دوست ندارند از محصولات موجود در بازار با نگهدارنده‌های خوراکی شان استفاده کنند.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی