فروش اقساطی بازار مبل یافت آباد | mobleseyed

حال آنکه با مراجعه به مراکز معتبری همچون مبل آنلاین می توانید مبل دلخواه و مورد علاقه خود را به صورت اقساطی مبل اقساطی برای بازنشستگان خریداری کنید. در واقع می توان گفت تمام محصولات مبل آنلاین در طرح فروش اقساطی قرار دارند؛ بنابراین هیچ نگرانی بابت خرید مبلمان مورد علاقه و مطابق با دیزاین منزلتان به صورت اقساطی نخواهید داشت. ♦ خرید مبل اقساطی، سرویس خواب،‌میز ناهارخوری و سایر کالاهای چوبی اقساطی تا سقف 100 میلیون تومان بدون چک و ضامن فقط برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و خانواده محترم ایشان. بازنشستگان نیروهای مسلح و تامین اجتماعی می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه بیشتری مبلمان را با همان قیمت سایت به صورت قسطی خریداری کنند.

آخرین گزارش آگهی

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت دریافت کرده‌است، لذا
منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۷۲۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید. © 1399 تمامی حقوق این سایت متعلق به مبلمان سید می‌باشد.طراحی شده توسط گروه رسانه ای همراه.

آگهی ویژه

تمامی کالاهای چوبی که سفارش قطعی خرید اقساطی آن ها تا ۱۰ اردیبهشت ثبت شده، یک ماهه تحویل خواهند شد. لازم به ذکر است که سفارش های خرید اقساطی مبلمان و کالای چوب تا دهم اردیبهشت، با قیمت سال ۱۴۰۱ محاسبه شده و از این نظر حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد در قیمت تمام شده به نفع خریدار تمام خواهد شد. متقاضیان محترم می توانند با جستجوی «نامیراکالا» در گوگل لیست محصولات موجود و اطلاعات تماس فروشگاه اینترنتی نامیراکالا را مشاهده نمایند. متقاضیان محترم می توانند با جستجوی «نامیراکالا» در گوگل، لیست محصولات موجود و اطلاعات تماس فروشگاه اینترنتی نامیراکالا را مشاهده نمایند.

فروش اقساطی بازار مبل یافت آباد | mobleseyed

کلکسیون مبل برند در 3 طبقه مجزا شامل انواع. مبلمان راحتی استیل کلاسیک غذا خوری و سرویس خواب می باشد. کلکسیون مبل برند در 3 طبقه مجزا شامل انواع . بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می توانند تا اواسط بهمن ماه نسبت به خرید مبل راحتی اقساطی ۱۸ ماهه بدون پیش پرداخت، چک و ضامن در تهران و شهرستان اقدام نمایند. فروش انواع سرویس چوب و مبلمان اقساطی کسر از حقوق ویژه بازنشستگان. طرف قرار داد با بازنشستگان تامین اجتماعی و بانک رفاه.

فروش مبلمان اقساطی در یافت آباد

جدا از لوازم خانگی، مواد خوراکی نیز یکی از ملزومات ضروری هر شخصی می‌باشد و برنج، اصلی‌ترین مواد خوراکی در ایران به شمار می‌رود. به دنبال مبلمان جدید هستید؛ اما ترجیح می دهید، قیمت کامل را یکجا پرداخت نکنید؟ به فروشگاه خوبی مراجعه کرده اید. اگرچه هزینه های یک مبل می تواند برایتان بسیار بالا باشد؛ اما اصلا مشکلی نیست. با روش اقساطی مبل و میز می توانید به سادگی این هزینه ها را تقسیم کنید. شما مبل مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری می کنید و می توانید بلافاصله از آن استفاده کنید. البته ناگفته نماند این طرح فروش قسطی مخصوص بازنشستگان نیروهای مسلح و تامین اجتماعی است.

  • لازم به ذکر است که سفارش های خرید اقساطی مبلمان و کالای چوب تا دهم اردیبهشت، با قیمت سال ۱۴۰۱ محاسبه شده و از این نظر حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد در قیمت تمام شده به نفع خریدار تمام خواهد شد.
  • بلکه تمام بازنشستگان کشوری، لشکری، تأمین اجتماعی و … می توانند از این طرح های متنوع استفاده نمایند.
  • این مطلب را در نظر داشته باشید که بسیاری از مراکز، فروش قسطی مبلمان را با دریافت سود و کارمزد انجام می دهد.
  • با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی