فرانت سوئيچ کنترلر ویدئو وال HDMI 4K ٢ ورودی و 9 خروجی با قابليت تصویر در تصویر فرانت | asilight

همچنین این امکان وجود دارد آنها را به اندازه ای کوچک ساخت که قابل حمل باشند . ویدئو وال یا دیوار ویدیویی به مجموعه‌ای از نمایشگرها گفته می‌شود که به‌طور هماهنگ در کنار همدیگر قرار می‌گیرند و به‌صورت یکپارچه تصاویر مورد نظر را در یک سطح بسیار بزرگ به نمایش در می‌آورند. سیستم‌های نمایش مخلوط با ترکیب کردن چندین پروژکتور کار می‌کنند و برای نمایش تصاویر متحرک به شکلی روان و کاملا زنده عالی عمل می‌کنند. تکنولوژی پیچیده طراحی و ساخت آنها باعث می‌شود گزینه‌ای بسیار لوکس باشند که دسترسی به آن هزینه بالایی دارد. ویدئووال بک پروجکشن از قیمت متعادل‌تری برخوردار است اما شدت روشنایی و نحوه عملکرد آنها محدودیت‌هایی دارد.

خرید ویدئو وال

۲- سالنهای کنفرانس ،ویدئو کنفرانس ،نمایشگاههای بین المللی،لابی سینماها و تئاترها،سالنهای آمفی تئاتر ،همایش و اجتماعات و.. سيستم ويدئو وال يک سيستم نمايش يکپارچه با ابعاد وسيع و با قابليت دريافت تعداد زيادي از ورودي هاي ويدئويي و ديتا در فرمت هاي مختلف مجموعه ای اس آی لایت تصويري ميباشد . برای سفارش و مشاهده بیشتر تصاویر نمایشگر منحنی می توانید از طریق لینک زیر تماس با ما در ارتباط باشید و یا جهت دریافت کاتالوگ به شماره واتس اپ پیام ارسال نمائید. با پیشرفت تکنولوژی روز افزون بشر، امروزه کلیه مراکز اداری و تجاری برای ارائه خدمات به مشتریان در حال رقابت با یکدیگر هستند و سعی می کنند جدید ترین روش ها را برای ارائه خدمات به مشتری ارائه دهند. دات پیچ ها نشان دهنده فاصله پیکسل با پیکسل مجاور است و ارتباط مستقیم در کیفیت و وضوح تصویر دارد و هرچه عدد دات پیچ ها کمتر باشد کیفیت وضوح تصویر بالاتر است.

حال آنکه در نقطه مقابل ویدئو پروژکتورها نیاز دارند در دوره های مشخص توسط تکنیسن ها به منظور تعویض قطعات مصرفی خصوصا لامپ های گران قیمتشان مورد بازرسی قرار گیرند. بنابرین باوجود اینکه خرید و راه اندازی video wall در ابتدای کار هزینه بیشتری برای مصرف کنندگان دارند. اما کم بودن هزینه های تعمیر و نگهداری آنها موجب می شود در دراز مدت گزینه ای به صرفه تر باشند. ویدئو وال ها از اجزایی بابالاترین کیفیت ساخته و عموما قابلیت استفاده به صورت ۷/۲۴ را دارا می باشند.

نمایندگی فروش محصولات

فرانت سوئيچ کنترلر ویدئو وال HDMI 4K ٢ ورودی و 9 خروجی با قابليت تصویر در تصویر فرانت | asilight

نمایش ویدئوها به مشتریان اطلاعات بیشتری در مورد محصولات می دهد ، به فروش محصولات مکمل و بهبود کلی فضای فروشگاه کمک می کند. معرفی و فروش انواع ویدئو وال – تمام آنچه در مورد خرید ویدئو وال باید بدانید. اتاق کنترل مراکز صنعتی (خطوط تولید گوناگون ، نیروگاه ها ، مراکز انرژی هسته ای، سدها، پالایشگاه ها، مراکز مخابراتی، پتروشیمی ها و …). مراکز کنترل شهری (کنترل ترافیک، مراکز پلیس، اورژانس، شهرداریها، مراکز مدیریت بحران، کنترل خطوط و پایانه های مترو، مراکز آتش نشانی، کنترل فرودگاه ها، مراکز مانیتورینگ و غیره). این نمایشگرها به منظور ایجاد تصویری متحد و یکسان در مقیاسی بزرگ در کنار یکدیگر و با حداقل فاصله قرار گرفته و هماهنگ شده اند .

مدل های ویدیو وال:

ویدئو والها قابلیت دریافت و نمایش انواع فرمتهای ویدئویی را دارند و نه تنها تصاویر ضبط شده بلکه تصاویر مستقیم را نیز پخش میکند. یکی دیگر از عمده تفاوت‌های بین ویدئو وال و تابلو روان، تفاوت در اندازه صفحه‌نمایش و ابعاد نمایش تصاویر در این دو محصول است. در تابلو‌های روان مشکلی که وجود دارد، امکان بزرگ کردن ابعاد صفحه‌نمایش است. مادر برد تابلو روان معمولا توان نمایش تصاویر و اشکال را از یک ابعادی به بالا را نخواهد داشت.

  • تفاوت یک ماژول ال ای دی با کیفیت و ماژول بی کیفیت چیست؟) به آنها اشاره کرده ایم.
  • به همین علت دستگاه‌های ویدئو وال امکانات بیشتری در اختیار ما قرار می‌دهند.
  • در صورتی که تمایل به دریافت مشاوره و خرید ویدئووال، تلویزیون شهری و تجهیزات مربوطه دارید با ما در شرکت الکتروویژن تماس بگیرید.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی