رتبه های برتر کنکور 1400 همراه با مصاحبه با نفرات 1 تا 10 کنکور سراسری سال 1400 ایران مدرس | ahmadikonkoor

همچنین مجله خبری کنکور استاد احمدی می توانند با استفاده از نرم افزارهای موجود جهت انتخاب رشته کنکور سراسری اعم از (نرم افزارهای انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری، نرم افزار قبولی بر اساس رشته و دانشگاهو قبولی براساس رتبه) با توجه به رتبه محاسبه کرده خویش از رشته محل های قبولی خود آگاه شوند. این نرم افزارها بهترین راهنمای داوطلبان کنکور سراسری برای داشتن انتخاب رشته ای درست و اصولی با کمترین درصد خطا محسوب می شوند. با احتساب متقاضیانی که در مهلت‌ های تمدیدی جدید ثبت نام کرده‌ بوده اند مجموع داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۳۶۶ هزار و ۳۶۹ نفر رسید. مجموع داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ به محض انتشار آمار در همین مقاله به طور دقیق و لحظه ای، به روز رسانی می شود. تعداد شرکت کنندگان کنکور سراسری 1401 و 1400، به تفکیک هر یک از گروه های آزمایشی در ادامه بیان شده است.

درس فیزیک

در ادامه میتوانید pdf سوالات کنکور سراسری 1400 در درس عربی را به همراه کلید و تحلیل تشریحی در هر سه رشته دریافت کنید. شناسنامه کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ منتشر شد و از میان یک میلیون و ۱۸۴ هزار و ۱۳۰ نفر حاضر در جلسه آزمون در نهایت ۴۵۵ هزار و ۴۲۴ نفر در رشته های مختلف پذیرفته شدند. همچنین موسسه تحصیلی تلفنیهیواتمامی نرم افزارهای موجود برای انتخاب رشتهکنکور سراسریرا به صورت رایگان در اختیار متقاضیان کنکور تجربی قرار داده تا داوطلبان بتوانند با آگاهی کامل این مرحله از کنکور سراسری را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند. تعداد ثبت نام کنندگان کنکور سراسری 1402 به تفکیک هریک از گروه های آزمایشی در این مقاله بیان شده است.

رتبه های برتر کنکور 1400 همراه با مصاحبه با نفرات 1 تا 10 کنکور سراسری سال 1400

تعداد شرکت کنندگان کنکور ۱۴۰۲ در نوبت اول یعنی دی ماه به گفته معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور مجموعا ۹۷۸۴۶۰ داوطلب است که از این تعداد ۹۱۵ هزار و ۱۵۱ نفر به عنوان داوطلب واقعی در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در ۲۹ و ۳۰ دی ماه با هم به رقابت می پردازند. حدود ۹۸ هزار داوطلب نیز علاوه بر گروه اصلی خود در دو گروه آزمایشی زبان های خارجی و هنر ثبت نام کرده اند. آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ در تاریخ ۹ تا ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ در ۴۱۴ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۳ هزار و ۵۲۲ حوزه امتحانی و ۱۱ کشور خارجی با رقابت یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱۸ نفر داوطلب برگزار شد. آزمون گروه آزمایشی هنر صبح چهارشنبه ۹ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنج‌شنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنج‌شنبه ۱۰ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۱۱ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی صبح شنبه ۱۲ تیر برگزار شده است. تعداد ۶۶۲ هزار و ۱۱۴ داوطلب زن و تعداد ۴۴۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب مرد در این آزمون ثبت نام کرده‌اند که برای آنها تعداد یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ کارت کنکور صادر شده است. دفترچه سوالات کنکور سراسری،شامل یک دفترچه عمومی و یک اختصاصی می باشد که داوطلبان برای دانلود آن باید به گروه آزمایشی خود دقت نمایند.

http://baranclothesshop.ir

کنکور انسانی، هم یکی دیگر از پر متقاضی ترین گروه های آزمایشی کنکور می باشد. بعد از اتمام مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام در این آزمون، داوطلبانی که سرجلسه حضور داشتند، به دنبال سوالات و پاسخنامه کنکور انسانی ۱۴۰۰ هستند تا بتوانند پاسخ های خودشان را با کلید اولیه سوالات تطبیق داده و وضعیتشان را با استفاده از نرم افزارهای تخمین رتبه و انتخاب رشته بسنجند. صفحه ویژه کنکور 1400 تجربیکه شامل سوالات کنکور 1400 تجربی ، پاسخ تشریحی کنکور 1400 تجربی و کلید پیشنهادی کنکور 1400 تجربی در گروه های نظام جدید رشته تجربی است را پس از برگزاری کنکور 1400 و انتشار رسمی سوالات توسط سازمان سنجش در سایت یک شو مشاهده کنید. دفترچه سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۰، چند ساعت بعد از اتمام این آزمون بر روی سایت سنجش به نشانی sanjesh.org قرار گرفت. داوطلبان متقاضی کنکور تجربی سال آینده با بررسی و تحلیل اینسوالات،می توانند با نحوه طراحیسوالاتآزمون تجربی آشنا گردند.

حسابان جامع کنکور ریاضی درسنامه

براساس اطلاعیه سازمان سنجش، کنکور سراسری 1402، زمان برگزاری کنکور دی ۱۴۰۱ روزهای ۲۹ و ۳۰ دی مقرر شده است. در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ صبح روز ۲۹ دی ‌کنکور علوم تجربی و بعد از ظهر همان روز کنکور زبان‌های خارجی برگزار می شود. در صبح روز ۳۰ دی ‌‌کنکور علوم انسانی به همراه کنکور ریاضی و در بعد از ظهر همان روز کنکور هنر برگزار خواهد شد. زمان برگزاری کنکور تجربی در روز جمعه 11 تیر می باشد و دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور تجربی ۱۴۰۰ داخل کشور ، ساعاتی پس از برگزاری از طریق سازمان سنجش منتشر می شود. کنکور تجربی 1400 برای نظام جدید برگزار شد تا بدین صورت داوطلبان تلاش یکساله خود را در قالب یک آزمون سراسری چند ساعته بسنجند.

  • ✔️ خیر ، همانطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده است ، دفترچه سوالات تجربی معمولا چند ساعتی بعد از اتمام آین آزمون و پاسخنامه آن پس از اتمام زمان برگزاری تمام آزمون ها منتشر می شود .
  • تعداد شرکت کنندگان هر یک از این سهمیه ها ، در همین مطلب قرار داده شده است.
  • ثبت نام کنکور سراسری 1401، روز یکشنبه 17 اسفندماه به پایان می رسد.
  • ✔️ خیر، همانطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده است ، دفترچه سوالات معمولا چند ساعتی بعد از اتمام کنکور سراسری و پاسخنامه این ازمون معمولا چند روز بعد در سایت سنجش قرار می گیرد.
  • در قسمت شناخت لغات، در تمام گروه‌های آزمایشی‌، یک سوال به تعریف لغت و یک سوال به مترادف و متضاد و جمع مکسر مربوط میشد.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی