توصیه هایی درباره نحوه انتخاب کلاس کنکور مناسب و نحوه برنامه ریزی برای کلاس کنکور ایران مدرس | ahmadikonkoor

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری می خواهند بدانند هر تست دروس اختصای کنکور چند درصد می باشد تا بدانند برای رسیدن به درصدی مطلوب جهت کسب رتبه دلخواه، چند تست را باید بزنند. مشاوره کنکور تجربی – 7 قدم مهم برای رتبه برتر شدن کنکور تجربی برای خیلی از داوطلبین این رشته، مثل پلی برای رسیدن به اهداف و آرزو هاشون بوده و هست…. این دوره مناسب دانشجویان مقطع کارشناسی و همچنین داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد می‌باشد. در این دوره تمام مفاهیم لازم این درس با بیانی ساده و بصورت کامل در زمان کمتر تدریس شده است که باعث می‌شود در زمان بسیار کمتر به سطح آمادگی مناسبی دست یابید.

http://baranclothesshop.ir

برای مجله خبری کنکور استاد احمدی آموزان رشته تجربی ، بهترین منابع آموزش کنکور تجربی، باید شامل آموزش مباحث کتاب درسی، نکات کلیدی و روش تست زنی ، همراه با جزوه باشد و مشاوره و برنامه ریزی اصولی داشته باشد . موسسه آموزش کنکور ونوس با درک عمیق نیازهای آموزشی داوطلبان کنکور و زمان محدود آن ها برای یادگیری و تست زنی دروس کنکور و با شناخت نیاز عمیق بسط عدالت آموزشى که پیش تر منحصر به تهران و برخى از مراکز استان ها بود , از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده است. ونوس در سال ۸۹ اقدام به شناسایى برجسته ترین و صاحب سبک ترین اساتید و مدرسین کنکور ایران نمود و اقدام به رایزنى و عقد قرارداد با این اساتید کرد که پس از تشکیل اتاق هاى فکر مجزا براى هر درس و مبحث، اقدام به تولید محتواهاى کلاس خصوصى نمود.

منابع کنکور ریاضی

معاون امور آزمون‌های سازمان‌ سنجش آموزش کشور از برگزاری کنکور هوشمند به صورت آزمایشی در دو استان در بهمن‌ماه امسال خبر داد. آلاء پنجره ای است رو به دور نمای آموزش کشور که می کوشد با اساتید کار بلد و مخاطبان پر تعداد و متعهد خود آموزش همگانی را در چهار گوشه ی این سرزمین در دسترس فرزندان ایران قرار دهد. توجه داشته باشید که تمام کتاب‌های موجود در سایت شامل 50 درصد تخفیف نمی شوند.

  • با استفاده از منابع کمک آموزشی و منابع تستی همراه با کتاب درسی می توانید تسلط کافی برای زدن تست های کنکور تجربی را به دست آورید.
  • هم اکنون نیز در تمامی پایه های تحصیلی جهت رشد و اعتلای دانش آموزان ،آموزش و مشاوره به صورت حرفه ای انجام می شود .
  • درسی بسیار سنگین و پر محتوا که شاید بسیاری از دوستان سراغ آن نروند.این درس بسیار مهم است و برای قبولی به درصد بالای آن نیاز خواهید داشت.
  • در این قسمت از مطلب شدیدا توصیه میکنم از صفحات آموزش کنکوری زیست دهم و آموزش کنکوری زیست یازدهم دیدن نمایید.
  • مدرس زبان فرانسه – مهاجرت، آزمون های TCF, TEF, DELFو برای کنکور کارشناسی و…
هر مبحثی را که یاد نگرفتید می توانید دوباره فیلم مربوط به آن را ببیند. هر زمانی از شبانه روز می توانید از ویدئو ها استفاده کنید. حساس ترین و شاید سخت ترین کنکور سراسری نیز مربوط به رشته تجربی است که در سالهای اخیر به دلیل وجود تعداد زیاد شرکت کننده و سخت شدن رقابت، موفق شدن در آن و رتبه خوبی آوردن، برای قبولی در یک رشته خوب، نیاز به تلاش خیلی زیادی دارد. که در کنار این تلاش عواملی مثل، اموزش کنکور تجربی، برنامه ریزی و مشاوره می تواند به شما کمک خیلی زیادی بکند، تا از رقبا تون پیشی بگیرید. باید به گونه ای باشد که تمام سرفصل های دروس عمومی و تخصصی را به طور کامل به دانش آموز تفهیم کند.

زیست دهم خیلی سبز کنکور 1402

همچنین، بسته های آموزشی به صورت مبحثی ، برای دانش آموزانی که نیاز به آموزش روش تست زنی مباحث خاصی دارند ، در محصولات اوج یادگیری قرار دارد . مهندس عارف ربیعیان، مدرس رتبه برتر شیمی پکیج کنکور تجربی اوج یادگیری می باشند. داشتن برنامه ریزی و مشاوره و روش مطالعه صحیح، در کنار بهترین منابع کنکور ، عامل پیروزی در این رقابت می باشد . آیدی نوین در سال های اخیر آزمون های آزمایشی کنکور آنلاین سنجاز نیز برای کار مشاوره و ارزیابی دانش آموزان در اختیار آن ها قرار داده و با جدید ترین متد آموزش و مرور توسط سامانه رپیدیو توانسته است پرچم دار آموزش آنلاین کشور باشد.

منطق و فلسفه جامع کنکور

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی