بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون تکنولایف | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون تکنولایف | behtarin-laptop

شرکت هوآوی در سال ۲۰۲۰ از سری لپ‌تاپ‌های ۱۴ اینچی تحت عنوان میت بوک رونمایی کرد. این لپ تاپ دارای ضخامت 15.9 میلی متر و وزن 1.3 کیلوگرم است که حمل و جابجایی آن را بسیار آسان می‌کند. این لپ تاپ هوآوی از ساختار عمدتاً آلومینیومی و فلزی برخوردار است که در کنار استحکام بالا، موجب زیبایی و لذت بیشتر استفاده آن می‌شود. GPU یا پردازنده گرافیکی نیز یکی دیگر از مواردی است که در مورد لپ تاپ های گیمینگ باید به آن توجه شود.

  • باتری این لپ تاپ از نوع 56 آمپر ساعت است که طول عمر بالایی دارد.
  • حدودا میتونم بگم که بهترین لپ تاپ ها تا سقف 24 یا حتی 25 میلیون تومان همون لپ تاپ های لنوو مدل Ideapad L3 – 15IML05 – NPA و لپ تاپ ایسر مدل Aspire A315-55G-57JK هستش که توی مشخصات و سخت افزار شباهت های زیادی بهترین لپ تاپ در رنج قیمت 15 میلیون به هم دارند.
  • ایسوس از پردازنده گرافیکی GeForce MX350 انویدیا توی این مدل استفاده کرده که با کمک پردازنده مرکزی میتونه کارهای سنگین رو خیلی راحت انجام بده.
  • وجود صفحه نمایش 15.6 اینچی به دلیل نوع کاربری گیمینگ یا کارهای گرافیکی برای این نوع لپ تاپ بسیار مهم است.
  • Aspire 5 A515 از پنل شفاف LED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره برده که وضوح تصویر فول اچ دی دارد و با در نظر گرفتن قیمت، نمایشگر ایده‌آلی محسوب می‌شود.

پردازنده‌ی این لپ تاپ نیز مانند مدل معرفی شده‌ی قبلی Core i3 مدل 1115G4 با فرکانس ۳ تا ۴.۱ هرتز است که برای کاربری غیرحرفه‌ای و تخصصی عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی دارد و پردازنده‌ی گرافیکی دستگاه، مدل UHD است. لنوو به این دستگاه حافظه زیادی اختصاص داده و این ظرفیت، شامل ۱ ترابایت حافظه HDD و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD است و برای رم آن نیز، ۱۲ گیگابایت در نظر گرفته است. بعد از پردازنده به سراغ نمایشگر می‌رویم، نمایشگر رابط بین شما و دستگاه است اگر نمایشگر انتظارات مورد نیاز شما را برطرف نکند ممکن است نتوانید با لپ تاپ خود ارتباط خوبی برقرار کنید. در نهایت به سراغ حافظه می‌رویم، لپ تاپ‌ها معمولا از یک حافظه داخلی و یک حافظه رم بهره می‌برند که این حافظه‌ها بسته به مدل لپ تاپ می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد.

مدل از بهترین ماشین لباسشویی ایرانی

همچنین کیبورد و تاچ‌پد نیز مانند دیگر محصولات لنوو در سطح بسیار عالی هستند و لذت دوچندانی از کار با لپ‌تاپ به شما خواهند داد. در مورد لپ تاپ های مک بوک، تمام مدل ها دارای نور پس زمینه کیبورد هستند. از طرفی در لحظه نوشتن این پاسخ، MacBook Air MGND در فروشگاه موجود نمی باشد. لپ تاپ های HP در سری های گیمینگ عملکرد بهتری نسبت به الترابوک های این شرکت دارند. البته ممکن است در آپدیت های بعدی سایت ، مدل های این برند محبوب نیز در 3 مدل برتر قرار گیرند. در هر بازه قیمتی 3 مدل برتر بازار با توجه به بررسی ها و نظرات خریداران انتخاب می شوند.

لپ تاپ ایسوس ROG اسکار G733ZW-A

لپ تاپ لنوو یا لپ تاپ ایسوس تفاوتی ندارد، هر کدام از آن‌ها می‌توانند بهترین همراه شما در دوران دانشجویی یا محل کار باشند. هر یک از رشته‌های دانشگاهی با چند نرم افزار اختصاصی سروکار دارند. لپ تاپ ایسوس ویووبوک M1603QA از پردازنده AMD Ryzen 5 سری H استفاده می‌کند.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی