بازی اتاق فرار چگونه است ؟ معرفی بهترین اتاق فرارهای تهران ایده آل مگ | allescape

«شهروند آنلاین» رسانه برخط مجموعه رسانه‌ای شهروند است که با تولیدات متنوع این برند قدیمی همراه شماست. با هم به گوشه‌گوشه دنیا سفر می‌کنیم تا با شگفتی‌های بی‌پایان آن آشنا شویم. از اقیانوس‌ها می‌گذریم، در جنگل‌ها ماجراجویی می‌کنیم، قلب کویر را می‌شکافیم و در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهرهای کوچک و بزرگ به صدای سفر گوش می‌دهیم. اگر می‌خواهید گردشگر را حتی در خانه‌تان تجربه کنید، با من همراه باشید. در داستان‌ها بیان‌شده که در یک جزیره گنجینه‌ای باارزش وجود دارد که شما را به ثروتمندترین فرد کره‌ زمین تبدیل می‌کند.

مجموعه ورزشی شهید کاظمی

با تخفیفان حتی می‌توانید خرید از میوه فروشی‌ها و داروخانه‌های سطح شهر را هم به خریدی هوشمندانه تبدیل کنید! تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ بهترین معمای اسکیپ روم ایران ارائه می‌دهد. با نصب سوپر اَپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. اتاق‌های فرار هم به همین صورت هستند، با این تفاوت که شخصیت اصلی ماجرا شما و هم‌تیمی‌هایتان هستید و البته که فضای اتاق فرار هم در عین امنیت لازم تا حد ممکن شبیه به همان فیلم و بازی‌های ویدئویی مذکور هستند. ایده اصلی اتاق فرار از بازی ویدویی “اتاق فرار” یا “بازی فرار” گرفته شده است.

همیشه این سوال را از خودتان بپرسید که اگر جای نویسنده داستان بودید، در اینجا چه کار می‌کردید؟ با پاسخ به این سوال می‌توانید راه حل‌های ممکن را ساده‌تر بیابید. یک محیط بازی بسیار حرفه‌ای می‌تواند حس ترس، هیجان و یا رمز و راز را به شما تلقین کند. اگر محیط بازی به خوبی طراحی نشده باشد، دقیقا حس این را خواهید داشت که انگار وسط یک بازی گیر افتاده‌اید. اما یک طراحی حرفه‌ای، به شما این حس را منتقل می‌کند که انگار در دنیای واقعی دچار این مشکلات شده‌اید. اتاق فرارخب اولین سوالی که شاید برای شما پیش بیاید، این است که چطور باید این بازی را انجام دهیم؟ پیش از هرچیز باید بدانید که این بازی به صورت گروهی انجام می‌شود.

چه زمانی اتاق فرار به ایران آمد؟

بازی اتاق فرار چگونه است ؟ معرفی بهترین اتاق فرارهای تهران ایده آل مگ | allescape در سال 1893 در حوالی شهر شیکاگو آمریکا و در هتلی مرموز اتفاقاتی در حال رخ دادن است. حتما کاغد و خودکار،مداد یا هر ابزار دیگه ای برای یادداشت کردن دم دستتون باشه،چون یادداشت کردن سرنخ های متعدد برای نتیجه گیری از اونها ضروریه . بازی رایگان رو هرجا ببینی میگی الکیه اما اینجا واقعا وجود داره و برای این بازی فقط به ی گوشی نیاز داری و خودکار کاغذ. به درخواست یکی از دوستانتون که احتیاج به کمک شما داره باید به منظور استراحت و اقامت وارد منزل پیرمرد (میرزا یا میرزعلی) شوید تا سر نخ‌هایی که دوستتون براتون گذاشته رو دنبال کنید و بهش برسید تا بتونید نجاتش بدید.

قوانین اتاق فرار

در واقع شما در سال ۱۷۰۰ میلادی‌اید و باید با استفاده از این کشتی خود را به جزیره برسانید. باید وسایل لازم نیافیلیکس فاگ را در عرض ۶۰ دقیقه در چمدان قرار دهید تا این شخص بتوانید به قطار برسد و سفر خود را آغاز کند. این مکان شبیه به محل زندگی یک شخص است و شما باید طی ۶۰ دقیقه کارهایی انجام دهید که این جهانگرد از سفر خود بازنماند. شما در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که پر شده از مواد شیمیایی و بیماری‌های خطرناک. شما و گروه‌تان یک تیم کارآگاهی‌اید که قصد دارید دنیا را نجات دهید.

  • خب، تا اینجای کار انواع مدل‌های ساختاری اتاق فرار را بررسی کردیم.
  • ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید.
  • خوب بعد از رزرو، وقتِ این فرا رسیده تا وارد فضای بازی شوید، معماهای بازی رابیابید و از نشانه استفاده کنید تا با بهترین استراتژی خود و هم تیمی هایتان را از دام هایی که برایتان قرار داده شده فراری دهید.
  • اتاق فرار آرماگدون از جمله خاص‌ترین اتاق‌های فرار تهران به حساب می‌آید.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی