اول دبستان کتاب کنکور | ketabko

پیشنهاد می‌کنیم از کتاب‌های کمک‌درسی معرفی شده در این امر کمک بگیرید. برای دسترسی آسان به انواع کتاب‌های کمک‌درسی می‌توانید به سایت وطن بوک مراجعه کنید. اگر به دنبال یککتاب کار ریاضی سوم دبستانبا کیفیت آموزشی بالا هستید، این کتاب، نخستین پبشنهاد کتابانه به شماست. هر بخش با درس‌نامه‌ای کاربردی و خلاصه آغاز شده و در ادامه انواع سؤالات تستی، تشریحی، درست و غلط، جای خالی، تکمیل جدول، سؤالات مفهومی و نمونه سؤالات امتحانی آمده است. در این مطلب، به معرفی بهترین کتاب های کمک آموزشی سوم ابتدایی پرداخته شده است.

شیمی۲یازدهم – تست خیلی سبز

در مرحله‌ی بعدی، هر دانش‌آموز به خودش امتیاز می‌دهد و یک بار از روی متن درس می‌خواند.

  • از این‌رو تقویت کودکان در مفاهیمی مثل ریاضی، فارسی و دیکته بسیار مهم است.
  • یکی از مهمترین آموزش‌هایی که در پایه اول دبستان باید کودکان فرا بگیرند، آموزش الفبا و نوشتن آن است.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کتابکو می باشد.
  • از آنجایی که مقطع اول دبستان پایه‌ی اصلی دیگر دوره‌های تحصیلی است، بسیار دوران جدی و حساسی بوده و بهتر است از تهیه‌ی هر گونه ابزار کمک آموزشی برای پیشرفت و رشد فرزندتان دریغ نکنید.

اول دبستان کتاب کنکور | ketabko

کودکان در این سن تا حدودی از دنیای کودکانه‌ی خود خارج شده و پا به دنیای آموزش و یادگیری می‌گذارند. از آنجایی که مقطع اول دبستان پایه‌ی اصلی دیگر دوره‌های تحصیلی است، بسیار دوران جدی و حساسی بوده و بهتر است از تهیه‌ی هر گونه ابزار کمک آموزشی برای پیشرفت و رشد فرزندتان دریغ نکنید. یکی از بهترین و محبوب‌ترین وسیله‌های کمک آموزشی در میان دانش آموزان و حتی معلمان کتاب های کمک درسی اول دبستان است. این کتاب‌ها با هدف آموزش فرزندان شما به بهترین روش ممکن و با ساده‌ترین بیان توسط انتشارات مختلفی از جمله انتشارات خیلی سبز، گاج، رهپویان، قلم چی و… منتشرشدند. یکی از مهمترین آموزش‌هایی که در پایه اول دبستان باید کودکان فرا بگیرند، آموزش الفبا و نوشتن آن است.

کتابانه یکی از مراجع تخصصی فروش کتاب‌های کمک درسی، کنکوری، دانشگاهی، عمومی و زبان خارجی است. برای خرید کتاب کار سوم دبستان برای همه دروس، و یا سایر کتب مورد نیازتان، می‌توانید به کتابانه مراجعه کرده از تخفیف‌های ما بهره‌مند شوید. درس ریاضی یکی از دروسی که خیلی از کودکان در آن مشکل دارند،‌ اما اگر از روش‌های اصولی و آموزش صحیح استفاده شود، درسی بسیار شیرین است. در کتاب‌های گردآوری شده در صفحه کتاب کمک درسی ریاضی دبستان از بهترین‌ شیوه‌ها و روش‌ها به خصوص سرگرمی، بازی و معما برای آموزش کودکان استفاده شده است. علاوه‌براین استفاده از کتا‌ب داستان کودکان با موضوعات ریاضی نیز روش بسیار مناسبی است که باعث علاقمندی بیشتر کودکان به ریاضی می‌شود.

کتاب آموزش مداد گرفتن تا بهتر نوشتن

این کتاب تالیف مهرناز صادقی است و شامل درسنامه، تست و نمونه سوال تشریحی است. این کتاب تالیف مجید علی‌محمدی و مجید یحیی زاده است و شامل درسنامه، تست و نمونه سوال تشریحی است. این کتاب تالیف مصطفی خلیل زاده و فاطمه حسینی رباطی است و شامل درسنامه، تست و نمونه سوال تشریحی است.

کتاب آزمون‌های ورودی تیزهوشان ششم

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی