اتاق فرار احضار شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

اتاق فرار احضار شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

اگر واقعا راه‌حل دیگه‌‍ای ندارید، از قبل به صورت تلفنی به ما اطلاع بدید تا بتونیم هماهنگی های لازم رو انجام بدیم. اگر هرگونه مشکل یا بیماری قلبی یا فوبیای تاریکی و فضاهای تنگ دارید، یا این که باردار هستید، اصلا بازی های ترسناک رو امتحان نکنید. استفاده (کپی) از مطالب این وبسایت تحت هر عنوانی بدون اجازه مکتوب پیگرد قانونی دارد.

حقوق کارگران با حقوق کارمندان یکی شد؟

استفاده از فناوری های آنلاین باعث کاهش آلودگی هوا و ترافیک و همچنین راحتی سامانه رزرو اتاق فرار افراد شده است. در همین راستا با استفاده از رزرو آنلاین هتل می‌توان به راحتی چند کلیک و یا چند حرکت روی صفحه‌ی تلفن همراه، اقدام به رزرو هتل به صورت آگاهانه و همچنین پیگیری رزرو از لحظه‌ی ثبت آن تا خروج از هتل نمود. اتاق فرار یا همان اسکیپ روم یک بازی گروهی هست که بین 4 الی 7 نفر امکان بازی دارد.این بازی کاملاً فکری، معمایی و البته هیجانی است و با تنوع گسترده در داستان و درجه سختی پاسخگوی سلایق مختلف می‌باشد.مشاهده مقاله اسکیپ روم یا اتاق فرار چیست؟ . انتظار ها به پایان رسید.اولین اپلیکشن رزرو اتاق فرار ایران.ممنون از گروه مای اسکیپ بابت تلاش و راه اندازی این اپلیکشن. برای مثال در صورتی که یک اتاق فرار با ژانر کارگاهی انتخاب کنید احتمالا باید این انتظار را داشته باشید که شما وارد صحنه یک جرم شوید و یا از یک محل که در آن سرقت صورت گرفته از طریق سرنخهای موجود برای پیدا کردن مقصران آن حادثه استفاده کنید. بازی اسکیپ روم در ژانر ترسناک مقداری متفاوت است و احتمالا باید انتظار یک فضای تاریک و اتفاقهای غیر منتظره را داشته باشید و اهدافی مانند شکستن یک طلسم و یا نجات از یک فضای جن زده را تجربه کنید.

اتاق‌‌های فرار معمولا در قالب فضاهایی مثل زندان، سلول انفرادی، خانه‌های متروکه و ترسناک، فضاپیما‌ها و… هست که این فضا نسبت به داستان بازی متغیر است. هر اتاق فرار مانند همه فیلم‌های سینمایی سناریو و ژانر مشخص دارد و همان طور که در فیلم‌های سینمایی کارگردان، نویسنده و سایر دست‌اندرکاران می‌کوشند تا اثر نهایی به موضوع و ژانر نزدیک‌تر باشد، این مسئله در طراحی یک اتاق فرار خوب نیز صدق می‌کند. خدماتی که تو ایران مال ارائه میشه کاملا در راستای رفاه حال مراجعه کنندگان بوده و تلاش شده تا گردشگران بتوانند به راحتی از این خدمات بهره مند شده و لحظات شادی رو سپری کنن.

اتاق فرار اشطباح (اشتباه)

این بازی در اولین دوره از جشنواره ملی اتاق فرار رازگشا موفق شد در بخش سناریو و در بخش بهترین اتاق فرار سال 1398، تندیس بهترین بازی را دریافت کند. این بازی در اولین دوره از جشنواره ملی اتاق فرار رازگشا موفق شد در بخش بهترین اتاق فرار سال 1395 تا 1397، تندیس بهترین بازی را دریافت کند. زمان محدود است، اکثر اتاق فرارها بین 60 الی 75 دقیقه با توجه به درجه سختی خود زمان دارند.در تمام مدت بازی، گروه از طریق دوربین‌های مداربسته زیر نظر است و در صورت نیاز راه ارتباطی برای دریافت راهنمایی و تسهیل ادامه روند بازی همیشه وجود دارد .

  • متاسفانه آمار دقیقی برای محدودیت سنی در این بازی وجود ندارد، اما باتوجه‌به این موضوع که این بازی مانند فیلم‌های سینمایی ژانرهای مختلف دارد، برخی از این بازی‌ها می‌تواند به نوبه ‌خود تاثیرات منفی و مخربی را روی یک‌سری از سنین ایجاد کند.
  • اتاق فرار دارای ژانرهای مختلف می‌باشد که ژانر کاراگاهی، تاریخی، دلهره اور و ترسناک از ژانرهای محبوب این سرگرمی می‌باشد.
  • اطلاعات دقیقی در خصوص تاریخچه اتاق فرار در ایران در دسترس نیست، اما قطعا در ایران اسکیپ روم های با کیفیتی وجود دارند و در عین حال، اتاق فرار های بی کیفیت نیز وجود دارند.
  • ازاین‌رو این بازی در جهان به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گروهی تبدیل شده و اخیرا در مدارس، دانشگاها و سازمان‌های بزرگ هم راه پیداکرده است.
  • این تیم برای جمع‌آوری شواهد و مدارک به خانه آقای هنری لوکاس وارد می‌شوند و فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارند تا این مدارک را جمع‌آوری کنند و از آنجا خارج شوند.

شما در این فضا باید سیر داستانی بازی را با حل کردن معماها، پازل‌ها و همچنین کار گروهی طی کرده و خودتان را به هدف نهایی بازی برسانید. سناریوی بازی در اتاق فرار اسکیپ مموری به ‌این صورت است که در روز ۳۰ دی ۱۳۹۵ شما به‌همراه دوستانتان برای خرید لباس به ساختمان پلاسکو رفته بودید که ناگهان متوجه آتش‌سوزی ساختمان می‌شوید و در این هنگام یک آتش‌نشان به‌کمک شما می‌شتابد. شما در این بازی ۶۰ دقیقه فرصت دارید تا با حل معماها و عبور از چالش‌ها، به محوطه باز ساختمان برسید تا از آتش‌سوزی و آوار ساختمان در امان بمانید. تعداد شرکت‌کنندگان در اسکیپ روم اسکیپ مموری ۳ تا ۶ نفر را شامل می‌شود.

بزرگترین پرتال رزرو اتاق فرار های ایران

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی