آموزش مجازی آلاء با هدف توسعه عدالت آموزشی در حوزه کنکور | ahmadikonkoor

هر مبحثی را که یاد نگرفتید می توانید دوباره فیلم مربوط به آن را ببیند. هر زمانی از شبانه روز می توانید از ویدئو ها استفاده کنید. حساس ترین و شاید سخت ترین کنکور سراسری نیز مربوط به رشته تجربی است که در سالهای اخیر به دلیل وجود تعداد زیاد شرکت کننده و سخت شدن رقابت، موفق شدن در آن و رتبه خوبی آوردن، برای قبولی در یک رشته خوب، نیاز به تلاش خیلی زیادی دارد. که در کنار این تلاش عواملی مثل، اموزش کنکور تجربی، برنامه ریزی و مشاوره می تواند به شما کمک خیلی زیادی بکند، تا از رقبا تون پیشی بگیرید. باید به گونه ای باشد که تمام سرفصل های دروس عمومی و تخصصی را به طور کامل به دانش آموز تفهیم کند.

خوشبختانه دوران دبیرستان وضعیت درسی ام خیلی خوب بود به طوری که در آزمون های قلم چی سال سوم دبیرستان، ترازهای خیلی خوبی را کسب می کردم و همیشه مورد تحسین خانواده و معلم هایم بودم. مجموعه کتاب‌های جامع مشاوران را برای همه شما و در هر سطحی که هستید تهیه کرده‌ایم. تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه وارستگان نوابغ سرآمد (ونوس) می باشد. اگر دوره لایسنس اختصاصی داشته باشد، پس از خرید بلافاصله میتوانید لایسنس خود را دریافت کرده و از طریق لینک نرم افزار های موجود در همان صفحه به دوره خود در نرم افزار spotplayer دسترسی یابید ; همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه پنل کاربری، از بخش سفارشات لایسنس خود را دریافت کنید.

http://baranclothesshop.irبسیاری از داوطلبان کنکور سراسری می خواهند بدانند هر تست دروس اختصای کنکور چند درصد می باشد تا بدانند برای رسیدن به درصدی مطلوب جهت کسب رتبه دلخواه، چند تست را باید بزنند. مشاوره کنکور تجربی – 7 قدم مهم برای رتبه برتر شدن کنکور تجربی برای خیلی از داوطلبین این رشته، مثل پلی برای رسیدن به اهداف و آرزو هاشون بوده و هست…. این دوره مناسب دانشجویان مقطع کارشناسی و همچنین داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد می‌باشد. در این دوره تمام مفاهیم لازم این درس با بیانی ساده و بصورت کامل در زمان کمتر تدریس شده است که باعث می‌شود در زمان بسیار کمتر به سطح آمادگی مناسبی دست یابید.

  • در کنکور حتما باید تمام راه حل درست باشد و اگر پاسخ غلط بدهید نه تنها نمره ی آن را از دست می دهید بلکه بخشی از پاسخ های درست شما هم تلف می شود( نمره منفی).
  • این دوره حدود ۱۰۰ ساعت آموزش است که شامل آموزش ۱۲ درس تخصصی صنایع غذایی و تحلیل سوالات کنکور ارشد صنایع غذایی سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱ می باشد.
  • 6- دانش آموزانی که کمتر فعالیت می کنند باید در کلاس هایی شرکت کنند که سرعت کمتری داشته و این کلاس ها تا موقع کنکور ادامه داشته باشد.

استفاده از کلاس های تدریس خصوصی کنکور هم برای موفقیت در کنکور می تواند مفید و موثر باشد. ما موقعی که در کلاس کنکوری ثبت نام می کنیم حس خوبی پیدا می کنیم فکر میکنیم همین که در آن کلاس ثبت نام کرده ایم حتمن بهترین درصد و نمررو تو اون درس می گیریم در حالی که فقط با کلاس رفتن نمی توانیم بهترین باشیم. باید خودمان سعی و تلاش کنیم و بدانیم هر چه تلاش کنیم به همان اندازه نتیجه می گیریم. رسالت اصلی یک شو تولید محتوای غنی برای دانش آموزان ایرانی داخل و خارج از کشور است،تابتوانند از دنیای وب ، آموزش عالی داشته باشند.تمرکز اصلی ما روی توسعه استعدادهای شما نخبگان این مرز و بوم است . ✔حاصل این تلاش قبولی هزاران نفر از دانش آموزان هدف در دانشگاه های مختلف کشور است . صدها پزشک ، مهندس ، حقوق دان هستند که از خدمات آموزشی هدف استفاده کرده اند.

اقتصاد جامع کنکور ۱۴۰۲

معاون امور مجله خبری کنکور استاد احمدی‌های سازمان‌ سنجش آموزش کشور از برگزاری کنکور هوشمند به صورت آزمایشی در دو استان در بهمن‌ماه امسال خبر داد. آلاء پنجره ای است رو به دور نمای آموزش کشور که می کوشد با اساتید کار بلد و مخاطبان پر تعداد و متعهد خود آموزش همگانی را در چهار گوشه ی این سرزمین در دسترس فرزندان ایران قرار دهد. توجه داشته باشید که تمام کتاب‌های موجود در سایت شامل 50 درصد تخفیف نمی شوند.

روان شناسی جامع کنکور مشاوران آموزش کنکور 1402

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی