آموزش سئو از صفر تا صد رایگان مقدماتی تا پیشرفته
هدف اصلی از تعیین استراتژی سئو این است که به بهترین و بالاترین جایگاه ممکن در صفحه نتایج جستجوی گوگل دست پیدا کنید. سادهترین راه برای پیدا کردن یک لیست از کلیدواژههای مرتبط با کسب و کار شما استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی است. شما یک کلمه کلیدی بنیادی معرفی میکنید و ابزار تحقیق کلمه کلیدی بر اساس آن کلیدواژه، از میان کلمات موجود در پایگاه داده لیستی از کلیدواژههای مرتبط نشان میدهد. از آنجا که هر موتور جستجو الگوریتم رتبهدهی متفاوتی دارد، پوشش دادن همه آنها در این مقاله غیرممکن است.
- پس در نتیجه بهتر است زیاد به این پلاگین ها تکیه نکرده و توجه ننمایید.
- در این روش، بارگذاری اولیه سایت ممکن است کمی بیشتر طول بکشد اما پس از آن، تفسیر اطلاعات بسیار زودتر اتفاق میافتد.
- بنابراین لازم است برای جا نماندن از این تغییرات، هر از چند گاهی، به خصوص بعد از آپدیت های هسته گوگل، نسبت به آموزش مجدد سئو اقدام کنید.
پیشنهاد ما این است که پس از ثبت نام به عنوان کاربر آزاد، با خرید اعتبار به کاربر ویژه تبدیل شوید. البته به سادگی هم نمیتوان از این کار ایراد گرفت؛ چون حتی Google کردن هم به عنوان یک فعل در زبان انگلیسی پذیرفته شده است. درسهای مربوط به سئو در متمم با هدف تربیت متخصص سئو طراحی نشدهاند.
Zombie Page در سئو چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟
اما به شرطی که بین دو بازدید توسط یک IP یکسان، فاصله زمانی معینی (بین یک روز تا یک هفته) وجود داشته باشد، دو بازدید کننده حساب خواهند شد. تبلیغات اینترنتی شامل بنرهای تبلیغاتی، پاپ آپها و تبلیغات کلیکی در انواع وب سایتها است. وقتی یکبار روی کلمهای رتبه بگیرید دیگر مسیر را آموختهاید و میتوانید هر کلمهای که دوست داشتید را به صفحه اول گوگل بیاورید. معایب این روش، این است که معمولا باید هزینه زیادی پرداخت کنید و ریسک اینکه سئوکار خوبی نصیبتان شود یا نه و رتبه خوبی بگیرید را باید قبول کنید. در این حالت شما مبلغ عملیات سئو را پرداخت میکنید و کار را واگذار میکنید، معمولا اکثر مسئولیتها به عهده فرد سئوکار است ولی در اکثر پروژهها مسئولیت تولید محتوا و بهبود سایت را به عهده شما میگذارند. سئو یک فرایند دائمی و همیشگی است و شما نمیتوانید فقط یکبار سایت خود را سئو کنید.
سئوی کلاه سیاه: ما تظاهر میکنیم که خیلی خوبیم!
گاهی اوقات برای ما این اتفاق رخ داده است که هرکاری بر روی سایت خود انجام می دهیم هیچ نتیجه ای از آن نمی گیریم و رتبه های ما تغییر پیدا نمیکند. اینجاست که قطعا به فردی باتجربه تر نیاز داریم تا به ما راهنمایی داده و از بیرون سایت ما را بررسی کند. گاهی اوقات با گرفتن یک جلسه مشاوره سئو، میتوانید میزان ورودی های سایت خود را تا چندین برابر افزایش دهید. عاملهای مهمی در رتبهبندی سایت وجود دارند که باید به آنها توجه کنید. بعضی از این عوامل مربوط به درون سایت و برخی از آنها به بیرون از سایت مرتبط میباشند. برای اینکه رتبه بهتری در گوگل داشته باشید همیشه به محتوا نیاز دارید و خواهید داشت.
چگونه سایتمان را به نتایج اول گوگل برسانیم؟
یکی از مهم ترین عناصر از نظر گوگل در غنی کردن محتوا، ویدیو می باشد که در استراتژی های بازاریابی نیز استفاده می شوند. با توجه به این تعریف، گوگل بهبود محتوا از نظر شاخص های E-A-T، یک عملکرد مثبت در نظر گرفته اما به طور رسمی آن را ملاکی برای رتبه بندی اعلام نکرده است. با این حال باید بدانید این موتور جستجو، الگوریتم های متعددی را برای سنجش تخصص، اعتبار و اعتماد بخش های مختلف سایت اعم از صفحات و نویسندگان آنها در نظر گرفته است که در ارزیابی کیفیت سایت شما تاثیر گذار خواهند بود. اگر می خواهید با این فاکتورها بیشتر آشنا شوید، بهتر است نگاهی به مقاله “الگوریتم EAT چیست” داشته باشید. ریپورتاژ خبری یا ریپورتاژ آگهی از دیگر موارد مهم و کلیدی است که باید در آموزش سئو پیشرفته بیش از پیش با آن آشنا شوید، تا از مزایای متفاوت آن برای سئو بهتر و باکیفیتتر سایتها استفاده کنید.